süti

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

süti a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

  1. Köszönöm szépen, már többször jártam az üzletben, mire kiderült, hogy a készülékem fekete listára került. Mivel nem az én nevemen van, ajándékba kaptam, ezért ez ügyben nem tudok intézkedni, de már folyamatban van a dolog. Még olyan kérdésem van, hogy ezt van lehetőség feloldani? Mert az egyik üzletben egy kevésbé kedves hölgy közölte velem, hogy dobhatom ki a telefont, mert ez már soha nem fog működni, de remélem ez azért nincs egészen így.
  2. Sziasztok! Nem tudom van e még valakinek hasonló problémája, de pénteken cseréltettem le sima sim kártyámat micro simre, elvileg minden oké volt, de a sim kártya nem működött megfelelően, a pin kódot kérte, de mobil hálózatot nem talál. Az ügyfélszolgálat szerint a kártya aktív, nem értik mi a baj, kicserélték egy másikra, de azóta sem működőképes... A telefonnal nincs gond, érzékeli a kártyát, de valamiért nem hajlandó csatlakozni a hálózathoz, így nem tudok sem hívást fogadni sem kezdeményezni. Próbálom ki-be kapcsolni, a kártyát is kivettem és visszaraktam már párszor hátha magához tér, de semmi. Hogyan lehetne ezt megoldani?