Raito

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Raito a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Azért gondolnám hogy nem ez a probléma mert ha bármi más játékba belépek mint az apex minden tökéletesen működik. (lol, overwatch, dota, battlefield) lényegében minden működik csak az apex nem
  2. Kora délutáni óráktól egészen hajnalig
  3. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/keszulekbeallitasok/halozati-eszkozok/sagemcom/sagemcom-f%40st-5655v2#hasznalat-es-beallitasok ez lesz az
  4. Kicsit mezei nyelven kérlek, ezeket a wan információkat hol találom? Illetve a port forward menüt én is megtaláltam csak nem tudom melyik mezőbe mit kéne írni. Sajnos mélyebben nem értek hozzá csak egy mezei gamer vagyok aki szeretné élvezni a játékot. Előre is köszönök minden segítséget!
  5. Sziasztok! Azzal a problémával rendelkezem, hogy apex legendset szoktam játszani de elég feltűnően rosszalkodik van hogy 70-es packet lossom van ami már igen csak a játszhatatlan szint. 1000-es netről van szó optika. Beszéltem több játékostársammal is csak telekomnál van jelen a probléma ugyanazon a szerveren havernak teljesen jól működik más internettel. Egyik csoportba feljött a szó hogy portot kell nyitni de én ennek utána olvastam mélyebben de sajnos nem értek hozzá. Láttam h van olyan is hogy natolva van a router és azt le kell szedetni az ügyfélszolgálaton. Ezt a natot hogy tudom ellenőrizni illetve ha esetleg nincs rajta/leszedettem utána hogy tudok portot nyitni a játéknak hogy normális módon működjön?