Habcsi

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Habcsi a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Ma kaptam a választ az érdeklődésemre! Ennyit erről! "csak általános információt adhatunk Önnek.A Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével egyidejűleg végrehajtott és még folyamatban levő, az önkiszolgáló felületeinket is érintő fejlesztések miatt előfordulhat, hogy a korábban megszokott funkciók nem vagy részleges funkcionalitással működnek. Azon dolgozunk, hogy ez a probléma minél hamarabb elháruljon - ennek pontos időpontját sajnos nem tudjuk - és online felületünket ügyfeleink újra a megszokott módon használhassák. Az ezen időszak alatt adódó esetleges kényelmetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük.Az igénybevett előfizetéseket és azok határozott idejének lejárati dátumát a számlában tekintheti meg" 
  2. Elég baj ez nekünk felhasználóknak! Sose lesz ez már megjavítva! :smileyfrustrated:
  3. Vajon olvassák ezeket a hsz-eket az illetékesek, és összekapván magukat hamar megjavítják, vagy olvassák, csak szinplán le.....ják!?!?
  4. Nagyon-nagyon hiányzik, de sztem Őket ez, nem igazán érdekli! Pedig jó lenne, ha odafigyelnének az előfizetőjeik igényére, mert van ám szolgáltató "dögivel"!