-
Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.
-
Tartalmak
31 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
Tartalomtípus
Profil
Fórumok
Blogok
Galéria
Articles
Bejegyzések, amit Laci75 posztolt
-
-
4 órája, Telekom szakértő írta:
Szia @Laci75!
Amennyiben a Telekom TV SmartBox eszközöd nem kapta meg a frissítést, akkor első körben javasoljuk, hogy próbáld meg frissíteni a vevőegységen a "Beállítások (fogaskerék)" / "Android TV beállítások" / "Eszközbeállítások" / "Névjegy" / "Rendszer frissítés" menüpontban. Ide kattintva találhatsz hozzá videós segítséget is.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán
Ha nem ez a legutóbbi frissítés, akkor nem tudom miért, pedig folyton ellenőrzöm ott a fogaskerékre kattintva frissítés, de nem ad ki újabbat..?
-
Ekkor: 2024. 01. 31. at 13:41, Telekom szakértő írta:
Kedves Lacikaaa!
A legfrissebb kliens verziószám: 2.1.029. Ezt a főmenüben lévő kis fogaskerékre kattintva a Beállítások/Információ menüpontban lehet ellenőrizni. Tavaly több ütemben történt frissítés az android boxokon, így volt, aki csak év végén kapta meg azt.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani
Nekem ez a verzió van?
-
Lehet, hogy az a megoldás, hogy nem kapcsolom ki a tv boxot? Tv-t nem nézem akkor azt is kikapcsolom..
-
Vettük egy új tv-t, azóta csinálja ezt a tv, vagy az android tv box.
TV és box bekapcsoláskor szokott ez a hiba fogadni. Próbáltam HDMI-CEC beállításokkal játszani, van hogy egy darabig működik, de utána újra előjön?
Kábel jó, szoktam más eszközzel használni, azzal, nem csinálja ezt. Tv boxból ki - be dugva a HDMI megoldja a problémát. Tv típusa Lg 55ur73003la.
Ismerős is hasonló problémát tapaszt egy szintén új Samsung tv-n.
Van infó másnak erről?
Köszönöm!
-
Nem lehet, de nem kell hozzá nagy tudás, Google fordítót használd.
-
Telefont régen lehettek használni modemként, szerintem most is működik.
-
-
Elég vacak a wifi amit adnak, laptopon wifin it is akadozik.
-
-
Ekkor: 2022. 08. 31. at 17:39, Laci75 írta:
https://www.idokep.hu/webkamera/thunderstorm1
Ez a jó link.
-
13 órája, uzman írta:
Örülök, hogy sikerült.
Mi oldotta meg a problémát?
Írtam az időképre, többször is, végül inkább megadtam a kamera címét, jelszót mindent amit kell hogy ők próbálják meg. Ftp feltöltés az valamiért nem működik, pedig a kamera tudja, jpg állókép url nincs a kamerának, de stream címe az van. Azt viszont nem tudtam hogy az állókép helyére stream címet az is be kell írni, hogy a képkockát ki tudja szedni az oldal. Csináltam DDNS címet és nyitottam pár portot a routeron. Kép periódus feltöltés nincs a kamerának, ezért Frame intervalumot és bitrát álligatva el lehet találni, hogy meglegyen a képkocka 20/30 /60 másodpercenként. Nem mindegy, hogy milyen érték volt beállítva, mert ahogy kiléptem a kamera szoftveréből, akkor leállt a stream. Vlc lejátszóval folyamatosan elérhető volt pedig egyfolytában. 2014 es firmware van a kamerán nem mai darab, de működik.
-
-
Lehet hogy azért nem működik az FTP, mert nincs a kamerának jpg urlje, vagyis állókép elérése.
rtsp keresztül kellene megoldani, cbr és vbr kódolás, és H264, mást nem is lehet csak a képkocka sebességet és Frame intervalumot.
Még annyit írnak az oldalon hogy időzítés kell beállitani, hogy 30/60 másodpercenként töltsön fel a kamera képet, de stream esetén az időkép szervernek kellene ezt elvégezni szerintem.
-
Ftp keresztül próbáltam, közvetlenül a kamerából, de hibát ír ki, receiv data fail. Most csináltam DDNS címet és rtsp porton streamet, Vlc lejátsza külső hálózatról is, de az időképen nem jelenik meg semmi belőle, többször írtam már nekik, de szerintem ők sem tudják mi lehet a hiba. Az a baj kamerának nincs jpg urlje, csak stream.
-
Üdv! Időképre szeretnék kamerát csatlakoztatni, technicolor fga2233 thome routeren keresztül, nem vagyok natolva. Kamera Tc ip t-pro 73048, próbáltam ftp keresztül a kamerából, totálkommanderrel, de nem sikerült kapcsolódni. Regisztráltam DDNS t noip,com, routerbe beállítottam zölden mutatja, hogy jó. A kamerába is be lehet állítani, lényeg, hogy nem jó.
Valakinek ötlete, esetleg másnak hogy sikerült?
-
Vezeték a legjobb megoldás, mástól ne is várd.
-
Második alkalommal is hibás volt az optikára váltás, megrendelése, ami nem az én hibámból történt, egyszerűen nem tudják rögzíteni a megrendelést, vagyis az email címeket rosszul rögzítik. Most harmadszor is megrendeltem, de már hiszem, ha látom.
Nem értem így hogy lehet ügyfeleket, szerezni, megtartani?
-
Több mint egy évet várok, mire az utcánkba elérhető az optikai kábel, gyorsan meg is rendeltem. Mondták, hogy mostmár csak az időpontra kell várni, várok - várok, végül kiderül elakad a megrendelés, ezért nemtudnak időpontot adni a bekötésre. Most meg arra kell várni, hogy valahogy törölni tudják a megrendelést, hogy újból megrendeljem és újból tudjak várni az új időpontra. Magától értetődő.
(Attól félek hogy az androidos boxokkal is gondok lesznek, szóval lehet hogy utána sem lesz jobb a helyzet.)
-
https://www.telekom.hu/webshop/szolgaltatasok/internet/otthoni/halozatfejlesztes
Fenyves utcában már elérhető, de írd be a pontos címet, akkor látni fogod.
-
Köszönöm az infót! Nem tudom miért ennyire titkos ez a cég, nem áll szóba senkivel, önkormányzat sem tud semmit, vagy nem közöl. Bele kell húzni a cégnek, nagyon kevés helyen van kész idáig.
-
Email address and password required to connect
-
Üdvözletem! Tiszakécske egyes részein már elérhető az optikai rákötés, de nem látom hogy sietnének vele. Van aki két hónapja várja, hogy mikor lesz elérhető, mert a karón már ott van a kábel. Város központjában még egyáltalán nincs semmi jele hogy mikor hajlandóak felrakni a kábeleket a helyére. Nagyon kevés helyen van kész és ott van még Ókécske , pedig a határidő már módosítva volt, de az is lejárt. Nem értem miért nem közlik a lakossággal, hogy mégis mi a helyzet, mikor várható melyik részen?
Esetleg infó valakinek?
-
Gondolom, foglalt az összes vezeték, vagy túl messze van a két ház egymástól. Ne add fel hátha kitalálnak valamit, nekem is azt mondták nem alkalmas a vezeték, sokadjára hívtam őket, online megrendeltem. Most ip tv is megy rajta.
-
Mindkettő routeron lan portot kell használni, thomeos router maradjon eredeti beállításon. A második routeron ki kell kapcsolni a DHCP - t , így szokott működni álltalában.
Nincs jel, felírat a tv-n
itt: TV
Posztolva:
Ezt is próbáltam már, de nem oldja meg a problémát. Szerintem bekapcsolva fogom, hagyni a boxot, akkor állandó lesz a jel. Gondoltam még arra, hogy nem mindegy a tv és a box bekapcsolási sorrend.