Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Laci75

Tag
  • Tartalmak

    31
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Laci75 posztolt

  1. 31 perce, Telekom szakértő írta:

    Szia Laci!

    A témában illetékes műszaki csoportunktól az alábbi tájékoztatást kaptuk: 

    "Célszerű a HDMI-CEC beállítást kikapcsolni mind a beltéri egységen mind a  TV készüléken is. Többnyire ez szokott ilyen jellegű problémát okozni."

    Bízunk benne, hogy ezzel megoldódik a jelzett probléma. ^Dániel

    Ezt is próbáltam már, de nem oldja meg a problémát. Szerintem bekapcsolva fogom, hagyni a boxot, akkor állandó lesz a jel. Gondoltam még arra, hogy nem mindegy a tv és a box bekapcsolási sorrend. 

  2. 4 órája, Telekom szakértő írta:

    Szia @Laci75!

    Amennyiben a Telekom TV SmartBox eszközöd nem kapta meg a frissítést, akkor első körben javasoljuk, hogy próbáld meg frissíteni a vevőegységen a "Beállítások (fogaskerék)" / "Android TV beállítások" / "Eszközbeállítások" / "Névjegy" / "Rendszer frissítés" menüpontban. Ide kattintva találhatsz hozzá videós segítséget is.

    Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! Együttműködésedet köszönjük! ^Zoltán

    Ha nem ez a legutóbbi frissítés, akkor nem tudom miért, pedig folyton ellenőrzöm ott a fogaskerékre kattintva frissítés, de nem ad ki újabbat..? 

  3. Ekkor: 2024. 01. 31. at 13:41, Telekom szakértő írta:

    Kedves Lacikaaa! 

    A legfrissebb kliens verziószám: 2.1.029. Ezt a főmenüben lévő kis fogaskerékre kattintva a Beállítások/Információ menüpontban lehet ellenőrizni. Tavaly több ütemben történt frissítés az android boxokon, így volt, aki csak év végén kapta meg azt.

    Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

    Nekem ez a verzió van? 

    IMG_20240212_094945.jpg

  4. Vettük egy új tv-t, azóta csinálja ezt a tv, vagy az android tv box. 

    TV és box bekapcsoláskor szokott ez a hiba fogadni. Próbáltam HDMI-CEC beállításokkal játszani, van hogy egy darabig működik, de utána újra előjön? 

    Kábel jó, szoktam más eszközzel használni, azzal, nem csinálja ezt. Tv boxból ki - be dugva a HDMI megoldja a problémát. Tv típusa Lg 55ur73003la. 

    Ismerős is hasonló problémát tapaszt egy szintén új Samsung tv-n. 

    Van infó másnak erről? 

    Köszönöm! 

  5. Helló! Valamiért nem jó a routerben a DDNS. Eddig rendben volt minden, ma vettem észre hogy nem elérhető az egyik kamerám, nem csatlakozik valamiért. No ip használom, de most valamiért nem jó?  Az oldal szerint minden rendben van, működik a szolgáltató.

    Infó van valakinek róla? 

    Screenshot_20230703_214341_com.android.chrome.jpg

  6. 13 órája, uzman írta:

    Örülök, hogy sikerült.

    Mi oldotta meg a problémát?

    Írtam az időképre, többször is, végül inkább megadtam a kamera címét, jelszót mindent amit kell hogy ők próbálják meg. Ftp feltöltés az valamiért nem működik, pedig a kamera tudja, jpg állókép url nincs a kamerának, de stream címe az van. Azt viszont nem tudtam hogy az állókép helyére stream címet az is be kell írni, hogy a képkockát ki tudja szedni az oldal. Csináltam DDNS címet és nyitottam pár portot a routeron. Kép periódus feltöltés nincs a kamerának, ezért Frame intervalumot és bitrát álligatva el lehet találni, hogy meglegyen a képkocka 20/30 /60 másodpercenként.  Nem mindegy, hogy milyen érték volt beállítva, mert ahogy kiléptem a kamera szoftveréből, akkor leállt a stream. Vlc lejátszóval folyamatosan elérhető volt pedig egyfolytában.  2014 es firmware van a kamerán nem mai darab, de működik. 

     

     

  7. Lehet hogy azért nem működik az FTP, mert nincs a kamerának jpg urlje, vagyis állókép elérése. 

    rtsp keresztül kellene megoldani, cbr és vbr kódolás, és H264, mást nem is lehet csak a képkocka sebességet és Frame intervalumot. 

    Még annyit írnak az oldalon hogy időzítés kell beállitani, hogy 30/60 másodpercenként töltsön fel a kamera képet, de stream esetén az időkép szervernek kellene ezt elvégezni szerintem. 

  8. Ftp keresztül próbáltam, közvetlenül a kamerából, de hibát ír ki, receiv data fail. Most csináltam DDNS címet és rtsp porton streamet, Vlc lejátsza külső hálózatról is, de az időképen nem jelenik meg semmi belőle, többször írtam már nekik, de szerintem ők sem tudják mi lehet a hiba. Az a baj kamerának nincs jpg urlje, csak stream. 

  9. Üdv! Időképre szeretnék kamerát csatlakoztatni, technicolor fga2233 thome routeren keresztül, nem vagyok natolva. Kamera Tc ip t-pro 73048, próbáltam ftp keresztül a kamerából, totálkommanderrel, de nem sikerült kapcsolódni. Regisztráltam DDNS t  noip,com, routerbe beállítottam zölden mutatja, hogy jó. A kamerába is be lehet állítani, lényeg, hogy nem jó. 

    Valakinek ötlete, esetleg másnak hogy sikerült? 

  10. Második alkalommal is hibás volt  az optikára váltás, megrendelése, ami nem az én hibámból történt, egyszerűen nem tudják rögzíteni a megrendelést, vagyis  az email címeket rosszul rögzítik. Most harmadszor is megrendeltem, de már hiszem, ha látom. 

    Nem értem így hogy lehet ügyfeleket, szerezni, megtartani? 

  11. Több mint egy évet várok, mire az utcánkba elérhető az optikai kábel, gyorsan meg is rendeltem. Mondták, hogy mostmár csak az időpontra kell várni, várok - várok, végül kiderül elakad a megrendelés, ezért nemtudnak időpontot adni a bekötésre. Most meg arra kell várni, hogy valahogy törölni tudják a megrendelést, hogy újból megrendeljem és újból tudjak várni az új időpontra. Magától értetődő. 

    (Attól félek hogy az androidos boxokkal is gondok lesznek, szóval lehet hogy utána sem lesz jobb a helyzet.) 

  12. Üdvözletem! Tiszakécske egyes részein már elérhető az optikai rákötés, de nem látom hogy sietnének vele. Van aki két hónapja várja, hogy mikor lesz elérhető, mert a karón már ott van a kábel. Város központjában még egyáltalán nincs semmi jele hogy mikor hajlandóak felrakni a kábeleket a helyére. Nagyon kevés helyen van kész és ott van még Ókécske , pedig a határidő már módosítva volt, de az is lejárt. Nem értem miért nem közlik a lakossággal, hogy mégis mi a helyzet, mikor várható melyik részen? 

    Esetleg infó valakinek? 

×
×
  • Új...