BJoc

Tag
  • Tartalmak

    34
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Minden, amit BJoc posztolt

  1. Én szerettem volna már kikapcsoltatni PL a számomra teljesen felesleges wifi jelet a Telekom-2NDSSID-t, mert többször ledobott már a wifi is, de azt sem akarták, inkább tesztelgetnek rajtam. Pingem is gyenge FTTH optikához képest lófütty, el fogok azért gondolkozni, hogy marad e a Telekom. A beköszönésük is katasztrófa volt a több hónapig elhúzott bekötéssel, majd ez a 3. wifi, ami a francnak kell, csak zavarja a többi jelet. Ping is gyenge sajnos, pedig a gaming is agyon volt nemrég reklámozva a felületükön. 10-20ms helyett játékokban 33-65ms. Sajnos ez 2000-es évekbeli ADSL szintű késleltetés 35Km-re Budapesttől. De tényleg, a kezdetleges ADSL tudott ennyit 2005 körül... Ez kuka, nem modern üvegszálas válaszidő. +Havonta szórakoznak hogy beadják korlát nélkül a 2Gbit-et, majd elveszik, ezt sem értem mire jó. Inkább tartaná az előfizetett 1Gbps/1Gbps-es sebességet és a pingem Speedtest-en, Szelessav.net-en lenne 1-2-3 ms a mostani 10-12-16ms helyett.... Na mind1, csak 1 évet írtam alá, pont a szerencsétlenkedő 9 hónapos kiépítés és bekötés miatt, de nem bántam meg, mert látom semmivel sem tud többet, mint a konkurens D1g1, sőt... Pedig Őket nagyon nem csípem, de most a D1g1 felé billent a mérleg. Most júliusig még kiderül, lesz e valami javulás..., pedig nagyon tepertem, hogy a lakóközösség beengedje az új szolgáltatót az épületbe, én gyűjtöttem össze az összes aláírást. Szívtam egy csaló vállalkozóval, aki mindent elrontott (elvileg a telekom küldte ki), majd hónapról hónapra kiderült, hogy hiába az optika, a válaszidő gyér, plusz szórakoznak is az emberrel. (Dorog)
  2. Sziasztok! Meg szerettem volna már kérdezni, hogy időnként miért akadnak be a honlapok betöltés közben? Van hogy beírok egy címet, majd csak frissítésre jön talán be, vagy több 10mp után, vagy be sem jön. Arukereso.hu, Soundcloud.com stb... Kipróbáltam már mindenféle DNS szervert is, de sokszor beakad. Régi "vacak" netekkel nem voltak ilyen gondok. Lehet tudni ez mi miatt van? Tudnátok segíteni? PC: AMD R7 5800X proci Asus B550-A 2,5Gbit alaplap 2x16GB 3733MHz CL15 RAM Samsung 860 EVO SSD windows meghajtó PL ilyenek, mint a csatolt képen látszik. Megakad a betöltés és csak újra frissítve az oldalt tudom tovább görgetni. Köszi előre is, ha valaki tud valamit erre. Lett már frissítve a jel, hiba nincs ÜFSZ-esek szerint. Restart, majd reset is volt az eszközön ÜFSZ-essel csináltattam direkt.
  3. Nálam igazából mindig ilyen, nem változik sokat. Annyi a pingem 28-29, mint Invinetwork 60/8.5-ös VDSL2-vel volt ezelőtt. Kicsit jobb, mint az "ősrégi" 31-33ms Inv1tel 384Kbps/64Kbps-es ADSL-lel , ha mondjuk a Quake multiplayer game-et nézem. Persze szervertől függően akár +20ms eltérés is lehet az ugyanúgy Dorogon lévő D1gi optikával szemben. Egyik régi ugyanúgy dorogi 30Megabit-es Telekomos kábelnetes ismerősöm néha jobb válaszidőket mér, mint én új optikával. Alaplapom 2.5Gbit-es Asus Rog Strix B550-A.
  4. Kedves Telekom! Érdeklődnék, hogy Dorog városból, ha feltérképezem a hálózatot, akkor miért viszi el minden esetben a csomagokat Szegedre? Így növeli a késleltetésemet is. Üdvözlettel, BJoc
  5. Á értem, aha. Akkor ezzel nem nagyon lehet mit csinálni? Itt a városban a d1g1 2-4ms-eket hoz. Úgy tudom, hogy BP-n is alacsonyabb az átlag, pedig csak 35Km-re van innen.
  6. Sziasztok! 2020 október végén szereztem meg Dorogon egy 2 emeletes 12 lakásos épületbe az aláírásokat a Telekom optika behúzásához. Az akkori alvállalkozó cég elvileg kész lett már január elejére. Március közepére értem el azt a pontot, hogy végre meg tudtam rendelni a Magenta1 csomagot. Jött is a szerelő március végén, majd meglepően tapasztaltuk, hogy szét van barmolva a bekötés. KB március 29-én leadta a hibajelentést, azt mondta innen már nem sok idő, max 2 hét. Azóta eltelt 2,5 hónap. 1,5 hónap után küldtek egy üzletkötőt, nem szerelőt, hogy megpróbáljon rábeszélni a szolgáltatásra, ami használhatatlan. Én egyébként 2019 áprillisától, vagy még talán korábbról követtem a városi optikai fejlesztést, mivel körülbelül párhuzamosan folyt a ***** FTTH fejlesztésével, amit egy kicsit korábban sikerült átadni. 2019 áprilisban a Telekom megcsinálta az épületig a kábelelvezető csatornákat aknákkal a földkábel elhelyezéséhez. Az aláírás összeszedése óta (még 9 nap és megvan) 9 hónap telt el. Direkt csinálják szerintetek? Nem értem Őket, én csak fizetni szeretnék egy szolgáltatásért és élvezni, ha már "Együtt veled..." meg a többi...
  7. Friss!: Megvan a kárpótlás, nagyon köszönök mindent!
  8. Sziasztok! 9 hónap kínlódás után úgy tűnik megoldódott a probléma . Az új csapat szuperül megcsinált mindent újra, amit az előző vállalkozó elrontott. Múlt hét szerda óta minden frankón működik. Az Android TV is tetszik, szerintem a távirányító is kedvelhető. Net hozza a 950/950-es sebességet, ami tökéletes. A ping egy kicsit lehetne alacsonyabb, mert 9-12-et mér, de elmegy, legalább már minden stabil a D1gi TV/1nvinetwork VDSL NET után (mókás, mert csütörtökön lemondtam ezeket, majd szombat délelőtt a D1gi kirakott egy "optikai hálózat fejlesztés" papírt a lépcsőházba, nevetségesek...). Vártam volna a szerelőkre egy értékelő pontrendszert, mindenre maximumot kaptak volna tőlem, mivel közöttük volt az az ember is, akinek a csapata kijavította a korábbi vállalkozó hibáit. A mobilcsomagnál furcsállom, hogy nem kaptam meg a 4GB-hoz a +3GB netet, mert az nekem pont tökéletes lett volna mobilra. Emlékszem hogy úgy rendeltem meg, aztán lehet annyi ideig tartott a kivitelezés, hogy közben elévült az akció. Egy kedves ügyfélszolgálatos említette még az elhúzódó problémás ügy miatt a kárpótlást, egyelőre nem látok semmit. Legalább tudjuk, hogy hogy álljunk ezentúl egymáshoz a céggel, de mindegy, mert nagyon örülök, hogy végre minden tök jól működik. Köszönöm szépen! További szép napot mindenkinek!
  9. Heló! Igen, a múlt héten nyaraltam és pont akkor hívogattak. 9 hónap után elkapták pont azt a hetet, amikor nem érek rá, úgyhogy ma reggel felhívtam az időpont egyeztető számot és szerdát beszéltem le. Reméljük sokadik nekifutásra 9 hónap franc tudja mit csinálás után sikerül beköttetni . Üdv!
  10. Jövő hét utáni hétfőn ráérek.
  11. Valamit műveljenek, mert undorító ahogy az ügyfelekhez állnak!
  12. HA EZ KELL AKKOR *****G4CI LESZEK!!! EZT AKARJÁK ELÉRNI?
  13. Nem igazán van már erre mit mondani mi? Annyira undorító amit művelnek. Hányinger... Mondom én, hogy fölösleges ránézni is. Szégenyteljes nyomorékoskodás, ami itt van. Ezeknek adok már 10+ éve pénzt a k1b@szott mobil előfizetésemre. Magenta1 mindenkinek, persze... Menjen az a rohadt reklám is a tévében, ami sz@rt sem... Szór@koznak csak az emberrel. Aztán jönnek ezek a k1b@szott fölösleges erdőírtó szórólapok, mi az 1sten f@szának b@sszák ezeket is be? Ülnek b@zmeg azon az @nyabaszott munkán... Ló*****t nem művelnek, de szórólap, az kell B@ZDMEG!
  14. Még hogy rátegyek kicsit a dologra. Egy köpésre vagyok mindentől, max 200m... Ezen a területen belül lakom és igen 2019 vége óta van Dorogon Telekom optika
  15. Tessék, ezt nézem most:
  16. Nem rátok vagyok mérges, hanem aki ezt az egészet szervezi, egy elb@szott lény lehet...
  17. De most komolyan? Ki az az 0st0ba p@raszt, aki elhiszi, hogy 4 hónapig kell javítani egy elb@szott vállalkozó munkáját? Szerintem mindenki elküldene már titeket a k4rva any@tokba... Már elnézést, de szerintem ennyi idő alatt mindenki nagyon felidegesíti már magát, valaki össze is veri az ilyeneket :).
  18. Az 1-es épületben is buktak már egy ügyfelet, inkább előfizetett mobilnetre, annyit szerencsétlenkedtek itt. Most is sz@rakodik a DigiTV ősrégi koax, simán szerezhetnének maguknak még ügyfeleket, de f0fsnak bele az egészbe. Én nem tudom kik dolgoznak ezen a területen, de hogy egy elb@szott csapat, az már biztos. A munkamegrendelés is az előző vállalkozóval, aki összerakott itt valamit tavaly novemberben és egy j0rakás f0s lett az egész. Én tényleg nagyon türelmes ember vagyok, de ez már a öklendezés kezdete, ami itt történik.
  19. Meglátjuk.. Az a baj, hogy már 4 hónapja veszik fel a kapcsolatot az itteniekkel, mégsem történik semmi. Vagyis én a prohardveren tartom az új alvállalkozóval a kapcsolatot. Ők voltak kint múlt hét hétfőn megcsinálták. Mondta múlt hét kedden, hogy jó a jel be lehet kötni. Mondjam nyugodtan, de minek mondjam, amikor magasról megy a lesz@rás? Ennyit az egész hozzáállásról... Kérdés ez mennyi idő alatt jut el egy információ technológiai cégnél megint a célcsoporthoz, mert én egyre jobban azt látom, hogy szinte hiábavaló a "megsürgetjük" ígéret 500x elmondva és az "elnézést"... 2 év hűség már bukta, annyit biztos hogy nem írtam volna ennyi idő eltelte után alá és a tavalyi televízió vásárlás is máshol történik. Remélem kapok valami kárpótlást, mert már lesz@rnám mi az istent szerencsétlenkednek itt össze Dorogon, de az a k1b@szott ígéret... Az b@sz fel. Inkább ku$$ legyen most már. Tényleg elfogyott a türelmem :).
  20. 860720470 MT Tessék, tőlem más is ránézhet, mert az egész egy vicc... Talán az előzményeket azóta már törölték, mert annyira hosszadalmas kínkeservesség az egész. Tavaly október vége óta vannak meg a 2 szintes kis 12 lakásos épület optikai kiépítéshez az aláírások. Azóta megy a küzdelem. Tavaly 2020 áprilisa óta vannak (a cím témában elírtam "csak" 2020 április) leásva a földkábel behúzására alkalmas vezetőcsövek.
  21. Mindig le van maradva a cég... Egyszerüen nem akarnak dolgozni... Az elmaradt, javított, szerződés határidelyét jelentősen túllépő helyzetekben sincs elsőbbség. Tipikus magyar mentalitás, semmi rendszer, majd ami jön, ha esetleg előkerül az a papír az aljáról, mert Marikanéninek úgy van kedve dobálni... Tényleg nevetséges ez a cég, nincs már türelem... és ha nem lesz bármilyen kárétérítés én továbbra is egy szennynek fogom látni ezt a céget, hiába adok nekik pénzt. Elnézést..., de ki lett vívva ez a helyzet. Katasztrofális Magyarországon bárminemű Információ technológiai előfizetést könnyen lerendezni a k1b@sz0tt Budapesten kívül... Ennyi az ország, egy jó nagy BP!!!
  22. Szia! A rendszer készen van, le lett adva 10-11 napja. Jövő hét nekem most nem lesz jó... Üdv, Jocó
  23. Én több mobiltelefont bisztos hogy nem veszek többet a cégüktől. Ezerszer meggondolom most már azt is, hogy ha meglesz a szolgáltatás, talán inkább a D1G1 mellett döntök majd, ez már elképzelhetetlenül nevetséges, ami itt történik. Mondhatni undorító, elegem van az "elnézést"-ből, most már több kell, mint egy sz@ros elnézést.
  24. Ilyen esetben mit lehet kérni kárpótlásnak? Azért csak egy 3,5 hónapig elhúzott "javítás". Erre számítsak majd az élő Magenta1 előfizetésem alatt bekövetkezett hibák kijavításánál is? Megvárjuk a 4. hónapot is, hogy a mobil előfizetésem -30% kedvezmény nélkül kerüljön kiszámlázásra? Undorító...
  25. Azóta is várok.