BJoc

Tag
  • Tartalmak

    29
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit BJoc posztolt


  1. Sziasztok!

    9 hónap kínlódás után úgy tűnik megoldódott a probléma ;). Az új csapat szuperül megcsinált mindent újra, amit az előző vállalkozó elrontott. Múlt hét szerda óta minden frankón működik. Az Android TV is tetszik, szerintem a távirányító is kedvelhető. Net hozza a 950/950-es sebességet, ami tökéletes. A ping egy kicsit lehetne alacsonyabb, mert 9-12-et mér, de elmegy, legalább már minden stabil a D1gi TV/1nvinetwork VDSL NET után (mókás, mert csütörtökön lemondtam ezeket, majd szombat délelőtt a D1gi kirakott egy "optikai hálózat fejlesztés" papírt a lépcsőházba, nevetségesek...:P). Vártam volna a szerelőkre egy értékelő pontrendszert, mindenre maximumot kaptak volna tőlem, mivel közöttük volt az az ember is, akinek a csapata kijavította a korábbi vállalkozó hibáit.^_^

    A mobilcsomagnál furcsállom, hogy nem kaptam meg a 4GB-hoz a +3GB netet, mert az nekem pont tökéletes lett volna mobilra. Emlékszem hogy úgy rendeltem meg, aztán lehet annyi ideig tartott a kivitelezés, hogy közben elévült az akció. Egy kedves ügyfélszolgálatos említette még az elhúzódó problémás ügy miatt a kárpótlást, egyelőre nem látok semmit. Legalább tudjuk, hogy hogy álljunk ezentúl egymáshoz a céggel, de mindegy, mert nagyon örülök, hogy végre minden tök jól működik. ;) 

    Köszönöm szépen! További szép napot mindenkinek!


  2. Heló!

    Igen, a múlt héten nyaraltam és pont akkor hívogattak. 9 hónap után elkapták pont azt a hetet, amikor nem érek rá, úgyhogy ma reggel felhívtam az időpont egyeztető számot és szerdát beszéltem le. Reméljük sokadik nekifutásra 9 hónap franc tudja mit csinálás után sikerül beköttetni :).

    Üdv!


  3. Nem igazán van már erre mit mondani mi? Annyira undorító amit művelnek. Hányinger... Mondom én, hogy fölösleges ránézni is. Szégenyteljes nyomorékoskodás, ami itt van. Ezeknek adok már 10+ éve pénzt a k1b@szott mobil előfizetésemre. Magenta1 mindenkinek, persze... Menjen az a rohadt reklám is a tévében, ami sz@rt sem... Szór@koznak csak az emberrel.

    Aztán jönnek ezek a k1b@szott fölösleges erdőírtó szórólapok, mi az 1sten f@szának b@sszák ezeket is be? Ülnek b@zmeg azon az @nyabaszott munkán... Ló*****t nem művelnek, de szórólap, az kell B@ZDMEG!
     

    IMG_20210629_080737.jpg


  4. De most komolyan? Ki az az 0st0ba p@raszt, aki elhiszi, hogy 4 hónapig kell javítani egy elb@szott vállalkozó munkáját? Szerintem mindenki elküldene már titeket a k4rva any@tokba... Már elnézést, de szerintem ennyi idő alatt mindenki nagyon felidegesíti már magát, valaki össze is veri az ilyeneket :).


  5. Az 1-es épületben is buktak már egy ügyfelet, inkább előfizetett mobilnetre, annyit szerencsétlenkedtek itt. Most is sz@rakodik a DigiTV ősrégi koax, simán szerezhetnének maguknak még ügyfeleket, de f0fsnak bele az egészbe. Én nem tudom kik dolgoznak ezen a területen, de hogy egy elb@szott csapat, az már biztos. A munkamegrendelés is az előző vállalkozóval, aki összerakott itt valamit tavaly novemberben és egy j0rakás f0s lett az egész.

    Én tényleg nagyon türelmes ember vagyok, de ez már a öklendezés kezdete, ami itt történik.


  6. Meglátjuk.. Az a baj, hogy már 4 hónapja veszik fel a kapcsolatot az itteniekkel, mégsem történik semmi. Vagyis én a prohardveren tartom az új alvállalkozóval a kapcsolatot. Ők voltak kint múlt hét hétfőn megcsinálták. Mondta múlt hét kedden, hogy jó a jel be lehet kötni. Mondjam nyugodtan, de minek mondjam, amikor magasról megy a lesz@rás? Ennyit az egész hozzáállásról... Kérdés ez mennyi idő alatt jut el egy információ technológiai cégnél megint a célcsoporthoz, mert én egyre jobban azt látom, hogy szinte hiábavaló a "megsürgetjük" ígéret 500x elmondva és az "elnézést"... 2 év hűség már bukta, annyit biztos hogy nem írtam volna ennyi idő eltelte után alá és a tavalyi televízió vásárlás is máshol történik. Remélem kapok valami kárpótlást, mert már lesz@rnám mi az istent szerencsétlenkednek itt össze Dorogon, de az a k1b@szott ígéret... Az b@sz fel. Inkább ku$$ legyen most már. Tényleg elfogyott a türelmem :).


  7. 860720470 MT 
    Tessék, tőlem más is ránézhet, mert az egész egy vicc... Talán az előzményeket azóta már törölték, mert annyira hosszadalmas kínkeservesség az egész. Tavaly október vége óta vannak meg a 2 szintes kis 12 lakásos épület optikai kiépítéshez az aláírások. Azóta megy a küzdelem. Tavaly 2020 áprilisa óta vannak (a cím témában elírtam "csak" 2020 április) leásva a földkábel behúzására alkalmas vezetőcsövek.


  8. Mindig le van maradva a cég... Egyszerüen nem akarnak dolgozni... Az elmaradt, javított, szerződés határidelyét jelentősen túllépő helyzetekben sincs elsőbbség. Tipikus magyar mentalitás, semmi rendszer, majd ami jön, ha esetleg előkerül az a papír az aljáról, mert Marikanéninek úgy van kedve dobálni... Tényleg nevetséges ez a cég, nincs már türelem... és ha nem lesz bármilyen kárétérítés én továbbra is egy szennynek fogom látni ezt a céget, hiába adok nekik pénzt. Elnézést..., de ki lett vívva ez a helyzet. Katasztrofális Magyarországon bárminemű Információ technológiai előfizetést könnyen lerendezni a k1b@sz0tt Budapesten kívül... Ennyi az ország, egy jó nagy BP!!!


  9. Én több mobiltelefont bisztos hogy nem veszek többet a cégüktől. Ezerszer meggondolom most már azt is, hogy ha meglesz a szolgáltatás, talán inkább a D1G1 mellett döntök majd, ez már elképzelhetetlenül nevetséges, ami itt történik. Mondhatni undorító, elegem van az "elnézést"-ből, most már több kell, mint egy sz@ros elnézést.


  10. Ilyen esetben mit lehet kérni kárpótlásnak? Azért csak egy 3,5 hónapig elhúzott "javítás". Erre számítsak majd az élő Magenta1 előfizetésem alatt bekövetkezett hibák kijavításánál is? Megvárjuk a 4. hónapot is, hogy a mobil előfizetésem -30% kedvezmény nélkül kerüljön kiszámlázásra? Undorító... 


  11. Úgy látszik el fog telni itt megint egy hét a semmivel :). A mobil számlám megint megjött  -30% nélkül, ez a cég már csak ilyen, így első tapasztalatra. O.o Várhatom én a szerelő hívását, mint az első bekötési próbálkozásnál. Ott gyorsan ment volna a dolog. Megrendeléstől 8. nap, ha nem lett volna rádobva +3 hónap "hibajavítás". Nincs elsietve, hogy egyszerre két szolgáltatótól is át legyek véve. ***** VDSL NET/DigiTV(4Mbps). Jó lenne már inkább Magenta1-be fizetni a dolgokat. Ma megint katasztrófa volt a DigiTV adása, nézhetetlenül szétcsúszik. Jelerősség 99, jelminőség 0.

    Na mind1, most már csak megszületik ez egyszer. Jó kis kínszenvedés.

    Üdv!


  12. Szia Uzman!
    Igen a városban már 2019 vége óta működik a Telekom optikai hálózata. Bárhova behúzzák az épület körüli kertesházakba. Elvileg az is "kész" lett egyszer, de hibás, szóval javítás alatt. 16-os osztó helyett 4-essel kéne bejönni az épületbe, mert gyenge volt a jel, azt tudtam meg a szerelőktől. Most viszont 1 hónapja megint áll a dolog, nem értem mi a probléma.


  13. Sziasztok!

    2020 október végén szereztem meg Dorogon egy 2 emeletes 12 lakásos épületbe az aláírásokat a Telekom optika behúzásához. Az akkori alvállalkozó cég elvileg kész lett már január elejére. Március közepére értem el azt a pontot, hogy végre meg tudtam rendelni a Magenta1 csomagot. Jött is a szerelő március végén, majd meglepően tapasztaltuk, hogy szét van barmolva a bekötés. KB március 29-én leadta a hibajelentést, azt mondta innen már nem sok idő, max 2 hét. Azóta eltelt 2,5 hónap. 1,5 hónap után küldtek egy üzletkötőt, nem szerelőt, hogy megpróbáljon rábeszélni a szolgáltatásra, ami használhatatlan. Én egyébként 2019 áprillisától, vagy még talán korábbról követtem a városi optikai fejlesztést, mivel körülbelül párhuzamosan folyt a ***** FTTH fejlesztésével, amit egy kicsit korábban sikerült átadni. 2019 áprilisban a Telekom megcsinálta az épületig a kábelelvezető csatornákat aknákkal a földkábel elhelyezéséhez. Az aláírás összeszedése óta (még 9 nap és megvan) 9 hónap telt el. Direkt csinálják szerintetek? Nem értem Őket, én csak fizetni szeretnék egy szolgáltatásért és élvezni, ha már "Együtt veled..." meg a többi... :(