BJoc

Tag
  • Tartalmak

    29
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

BJoc a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
  1. Friss!: Megvan a kárpótlás, nagyon köszönök mindent!
  2. Sziasztok! 9 hónap kínlódás után úgy tűnik megoldódott a probléma . Az új csapat szuperül megcsinált mindent újra, amit az előző vállalkozó elrontott. Múlt hét szerda óta minden frankón működik. Az Android TV is tetszik, szerintem a távirányító is kedvelhető. Net hozza a 950/950-es sebességet, ami tökéletes. A ping egy kicsit lehetne alacsonyabb, mert 9-12-et mér, de elmegy, legalább már minden stabil a D1gi TV/1nvinetwork VDSL NET után (mókás, mert csütörtökön lemondtam ezeket, majd szombat délelőtt a D1gi kirakott egy "optikai hálózat fejlesztés" papírt a lépcsőházba, nevetségesek...). Vártam volna a szerelőkre egy értékelő pontrendszert, mindenre maximumot kaptak volna tőlem, mivel közöttük volt az az ember is, akinek a csapata kijavította a korábbi vállalkozó hibáit. A mobilcsomagnál furcsállom, hogy nem kaptam meg a 4GB-hoz a +3GB netet, mert az nekem pont tökéletes lett volna mobilra. Emlékszem hogy úgy rendeltem meg, aztán lehet annyi ideig tartott a kivitelezés, hogy közben elévült az akció. Egy kedves ügyfélszolgálatos említette még az elhúzódó problémás ügy miatt a kárpótlást, egyelőre nem látok semmit. Legalább tudjuk, hogy hogy álljunk ezentúl egymáshoz a céggel, de mindegy, mert nagyon örülök, hogy végre minden tök jól működik. Köszönöm szépen! További szép napot mindenkinek!
  3. Heló! Igen, a múlt héten nyaraltam és pont akkor hívogattak. 9 hónap után elkapták pont azt a hetet, amikor nem érek rá, úgyhogy ma reggel felhívtam az időpont egyeztető számot és szerdát beszéltem le. Reméljük sokadik nekifutásra 9 hónap franc tudja mit csinálás után sikerül beköttetni . Üdv!
  4. Jövő hét utáni hétfőn ráérek.
  5. Valamit műveljenek, mert undorító ahogy az ügyfelekhez állnak!
  6. HA EZ KELL AKKOR *****G4CI LESZEK!!! EZT AKARJÁK ELÉRNI?
  7. Nem igazán van már erre mit mondani mi? Annyira undorító amit művelnek. Hányinger... Mondom én, hogy fölösleges ránézni is. Szégenyteljes nyomorékoskodás, ami itt van. Ezeknek adok már 10+ éve pénzt a k1b@szott mobil előfizetésemre. Magenta1 mindenkinek, persze... Menjen az a rohadt reklám is a tévében, ami sz@rt sem... Szór@koznak csak az emberrel. Aztán jönnek ezek a k1b@szott fölösleges erdőírtó szórólapok, mi az 1sten f@szának b@sszák ezeket is be? Ülnek b@zmeg azon az @nyabaszott munkán... Ló*****t nem művelnek, de szórólap, az kell B@ZDMEG!
  8. Még hogy rátegyek kicsit a dologra. Egy köpésre vagyok mindentől, max 200m... Ezen a területen belül lakom és igen 2019 vége óta van Dorogon Telekom optika
  9. Tessék, ezt nézem most:
  10. Nem rátok vagyok mérges, hanem aki ezt az egészet szervezi, egy elb@szott lény lehet...
  11. De most komolyan? Ki az az 0st0ba p@raszt, aki elhiszi, hogy 4 hónapig kell javítani egy elb@szott vállalkozó munkáját? Szerintem mindenki elküldene már titeket a k4rva any@tokba... Már elnézést, de szerintem ennyi idő alatt mindenki nagyon felidegesíti már magát, valaki össze is veri az ilyeneket :).
  12. Az 1-es épületben is buktak már egy ügyfelet, inkább előfizetett mobilnetre, annyit szerencsétlenkedtek itt. Most is sz@rakodik a DigiTV ősrégi koax, simán szerezhetnének maguknak még ügyfeleket, de f0fsnak bele az egészbe. Én nem tudom kik dolgoznak ezen a területen, de hogy egy elb@szott csapat, az már biztos. A munkamegrendelés is az előző vállalkozóval, aki összerakott itt valamit tavaly novemberben és egy j0rakás f0s lett az egész. Én tényleg nagyon türelmes ember vagyok, de ez már a öklendezés kezdete, ami itt történik.
  13. Meglátjuk.. Az a baj, hogy már 4 hónapja veszik fel a kapcsolatot az itteniekkel, mégsem történik semmi. Vagyis én a prohardveren tartom az új alvállalkozóval a kapcsolatot. Ők voltak kint múlt hét hétfőn megcsinálták. Mondta múlt hét kedden, hogy jó a jel be lehet kötni. Mondjam nyugodtan, de minek mondjam, amikor magasról megy a lesz@rás? Ennyit az egész hozzáállásról... Kérdés ez mennyi idő alatt jut el egy információ technológiai cégnél megint a célcsoporthoz, mert én egyre jobban azt látom, hogy szinte hiábavaló a "megsürgetjük" ígéret 500x elmondva és az "elnézést"... 2 év hűség már bukta, annyit biztos hogy nem írtam volna ennyi idő eltelte után alá és a tavalyi televízió vásárlás is máshol történik. Remélem kapok valami kárpótlást, mert már lesz@rnám mi az istent szerencsétlenkednek itt össze Dorogon, de az a k1b@szott ígéret... Az b@sz fel. Inkább ku$$ legyen most már. Tényleg elfogyott a türelmem :).
  14. 860720470 MT Tessék, tőlem más is ránézhet, mert az egész egy vicc... Talán az előzményeket azóta már törölték, mert annyira hosszadalmas kínkeservesség az egész. Tavaly október vége óta vannak meg a 2 szintes kis 12 lakásos épület optikai kiépítéshez az aláírások. Azóta megy a küzdelem. Tavaly 2020 áprilisa óta vannak (a cím témában elírtam "csak" 2020 április) leásva a földkábel behúzására alkalmas vezetőcsövek.
  15. Mindig le van maradva a cég... Egyszerüen nem akarnak dolgozni... Az elmaradt, javított, szerződés határidelyét jelentősen túllépő helyzetekben sincs elsőbbség. Tipikus magyar mentalitás, semmi rendszer, majd ami jön, ha esetleg előkerül az a papír az aljáról, mert Marikanéninek úgy van kedve dobálni... Tényleg nevetséges ez a cég, nincs már türelem... és ha nem lesz bármilyen kárétérítés én továbbra is egy szennynek fogom látni ezt a céget, hiába adok nekik pénzt. Elnézést..., de ki lett vívva ez a helyzet. Katasztrofális Magyarországon bárminemű Információ technológiai előfizetést könnyen lerendezni a k1b@sz0tt Budapesten kívül... Ennyi az ország, egy jó nagy BP!!!