Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Tozserlasz

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Tozserlasz eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Sikerült, nem Vandával a virtuális ügyintézővel beszélni, majd, mire leírom a kérésem kidobott a rendszer a beszélgetésből. 3x próbáltam. Nem fogom többet! Szeretnék ember módjára emberekkel kommunikálni és nem a telefon képernyőjét nyomkodni! László
  2. A chat-en Vanda a virtuális asszisztens nem érti a kérésem. A személyes ügyintézés alkalmával, csak azt a választ kapom, hogy sajnálják, de nem megoldható.
  3. 2019 karácsonya előtt ügyet intéztem a Westendben a Telekom ügyfélszolgálaton. Az ügyintéző jelezze, hogy van olyan előfizetésem, melyről lejárt a hűségidő s nagy kedvezményt kaphatok a karácsonyi Huawei akció keretében. Igénybe is vettem, de az ügyintéző nem tájékoztatott, hogy az összes 4db előfizetésemre, még az akkor kötbéres előfizetésem kötbérét is rátette az új hűségidős szerződésre. Ez számomra 2020 decemberében derült ki, majd panaszt is írtam, de a Telekom gyakorlatilag azt válaszolta, hogy aláírtam a szerződést így elismertem, hogy tudomásom van az egész történetről... Magyarul "beszoptam" Szerettem volna átruházni a saját Kft-m részére az előfizetéseket, de a kötbér miatt nem tehettem, majd kifizettem a kötbért s így sem tehetem állítolag, csak hűségidővel. Egy másik ügyintéző már azt mondta, hogy mégis megoldható. Most ki mond igazat? Tanítják a Telekomnál, hogy verjék át az ügyfeleket? Most kénytelen leszek elhagyni és más szolgáltatót keresni, annak ellenére, hogy amióta mobil előfizetésem van Telekomos (Westel) vagyok. Köszönöm a Telekomnak, hogy az elmúlt évtizedekben egyetlen igazi kedvezményt sem kaptam csak problémákat és csalódást! A Telekom tanítja az ügyintézőit, hogyan verjék át a jóhiszemű ügyfelet? T.L.
×
×
  • Új...