06.27-én délután 4 órakor vásároltam egy "3 GB helyett 6 GB három napra" netbővítőt, amelyre 72 órás érvényességet írt a Telekom applikáció.
A vásárlás sikeresen megtörtént (bár SMS-t nem kaptam róla, nem tudom, nem kellett volna?), elvileg a 72 órás érvényessége miatt 06.30-án délután 4-ig használhatom.
A netbővítés megjelent a Telekom appban, azonban a lejárati időnél az szerepelt, hogy "még két napig használható" (vagy valami hasonló, de a két nap a lényeg).
06.28-án már azt írta, hogy "még egy napig használható".
Eddig nem tulajdonítottam neki komolyabb jelentőséget, gondoltam valamit valahol rosszul kerekítenek.
Ma, 06.29-én azonban már azt írja a telekom app, hogy "Egyenleged ma éjfélig használhatod fel".
Arra gondolván, hogy talán csak a telekom app hibázik, beléptem a telekom webes felületére, az online ügyfélszolgálatra, ahol azonban egyáltalán nem szerepel a "3 GB helyett 6 GB három napra" netbővítő, így meg se tudom nézni, hogy meddig érvényes.
Plusz még egy hiba: az aktuális ÁSZF 5/a mellékletében a 2.2.2.1. pontjánál helytelenül az szerepel az egyszeri net bővítők táblázat alatt, hogy "- A net bővítők érvényessége: 24 óra" ami nyilvánvalóan nem áll összhangban a 3 napos net bővítőkkel.
Célszerű lenne ezeket a hibákat és hiányosságokat orvosolni!