Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

stnelav

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit stnelav posztolt

  1. Hülyét csinálnak az emberből! Email címmel nem engedett a rendszer regisztrálni, csak telefonszámmal. Aztán az email cím valahogy mégis csak bent maradt a rendszerben. Sorolhatnám az ellentmondásokat, TE, tudományos :-) Zoli.

    Szó-szó, a fenti piros "átmenetileg nem elérhető" szöveget tagadja le a Tkom honlapjáról. *****ség.Nem véletlen a sok panasz az adategyeztetéssel kapcsolatban. 

    Kukázni fogom az összes szolgáltatásukat. Van másik, és olcsóbb! És korrektebbek az ügyféllel.

  2. Ekkor: 2021. 05. 27. at 9:24, Horváth Erzsébet írta:

    Ezévi adategyeztetésemet a 304706410-es telefonomra 2021 április 28-án a honlapjukon- ugyanúgy, ahogy eddig minden évben - elvégeztem az adataim megadásával. Erről a visszaigazoló SMS-t 2021.04.28-án 21.01-kor megkaptam, mint mindig, és eszerint már több teendőm nincs. Ezen értesítést most is őrzöm. Ám azóta két alkalommal kaptam figyelmeztető SMS-t, konkrétan 2021.05.09-én 11.00-kor és 05.23-án 09.02-kor a célból, hogy el ne felejtsem a június 6-i dátumot. Megnéztem a honlapon a fiókomban lévő adatokat, ott a Domino kártyám következő adategyeztetésének időpontja 2021.06.06. Ugyanezt az információt kaptam telefonos ügyfélszolgálatukon is tegnap. Érdeklődöm, miért zaklatnak egy évben többször ezzel az egyeztetéssel, amikor jogszabály csak az egyszeri egyeztetést írja elő? Kérem, vizsgálják felül a gépi adminisztrációjukat!
    Sajnos az "Írjon nekünk" menüben nem tudtam Önökkel felvenni a kapcsolatot, mert miután minden adatot és a fenti szöveget is begépelem, a lap alján egy kis kockában néhány betű beírását kéri a honlap, de többszöri próbálkozás után sem fogadja el azonosnak az én általam beírt betűket az általam olvasottal.
    Üdvözlettel: Horváth Erzsébet

    T. Erzsébet! Ezt találtam:  https://www.telekom.hu/lakossagi/karbantartas/adategyeztetes

    A Domino adategyeztetés lehetősége technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető, kérjük, térj vissza később!

    Köszönjük a türelmet, és az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk!

    Vajon mióta van ez a nem reklámozott oldal kirakva. És meddig tart az átmenet??? Tudományos tanácsadó is válaszol Önnek :-) haha.

    És add egy olyan linket, ami ki tudja mióta szintén nem használható:

    https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3391/hogyan_juthatok_ugyintezohoz_a_telekom_chat_en_es_milyen_temakban_kaphatok_ott_segitseget_?fbclid=IwAR2U5fFsyfSgNPTZB9h5zu2h__J0SWJGoWxE6qm6pZXb1D0yzn7d4Pbyyd8  röhejes.

    Sorstársi üdvözlet

    •  
×
×
  • Új...