szucsandi

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

szucsandi a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Nem tudok váltani, mert a munkahelyemen ez a flottás lehetőség van. Amúgy nincs gondom, meg eddig nem is volt a honlappal sem, minden ment gördülékenyen. Csak ez az újítás tette be a kaput.
  2. Nekem 5 db flottás előfizetésem van. Az úgynevezett vezérszámot, ami az enyém, nem kezeli a rendszer, folyamatos hibaüzenetek, hogy nem telekom előfizetés, stb. A hozzá rendelt azonosítókkal (telefonszám, e-mail) és jelszavakkal nem tudok belépni. A másik négy számmal működik. A számlákhoz nem férek hozzá, mert az én telefonszámomhoz van folyószámla jelszó, de nem fogadja el a rendszer. Erre választ nem tudtak adni, csak annyit, hogy másnál is előfordul. Hurrá. Így  már jobb. A számláimat a díjnet oldalán be tudom ugyan fizetni, de az a rendszer a telefonok részletfizetését nem tartalmazza. Vicc.
  3. Na,felhívtam a1430-at. Nagyon segítőkész volt az ügyintéző. Addig eljutottunk, hogy az 5 előfizetésem közül 4-el be tudok lépni, de az én számommal, ami a vezérszám, ahhoz van rendelve a folyószámla is, azzal nem.     Üzenet:   Belépés folyószámlával Hiba!Nem létező felhasználó!   Holott a telefonszámot automatikusan a rendszer kidobja, csak a folyószámla jelszót kell beírni, amit 100%, hogy jól írok be.  
  4. Hibás azonosító vagy jelszó. Próbálok e-mail címmel is, telefonszámmal is. Ha facebook-kal lépek be, és megpróbállom a telefonszámot hozzárendelni a fiókhoz, akkor meg azt adja ki, hogy nem telekom telefonszám.
  5. Még múlt hónapban simán beléptem a telefonszámommal, és az ahhoz kapcsolódó 5 számjegyű kóddal a My T-mobilba. Rögtön a nyitott számlákat láttam, ott pedig ki tudtam választani, hogy melyiket fizetem, és a fizetés is kb. 1-2 percet vett igénybe.
  6. Ja, amúgy igen, lakossági.
  7. Bejelentettem én már mindenhová. Telefonon, chaten, de nem oldódott meg a probléma. Flottás mobiltelefon  előfizetésem van, 5 db.
  8. Én is csak facebook fiókkal tudok belépni, de hozzárendelni már nem tudom az előfizetéseket, állandóan azt írja ki hibának, hogy nem telekomos előfizetés.
  9. Én sem tudok belépni a flottás előfizetéseimmel. Hiába regisztráltam, folyamatos hibaüzenet (hibás azonosító vagy jelszó). A számlákhoz nem férek hozzá, nem tudok a felületen fizetni (e-számla) úgy, mint régen. A problémámra megoldást sem találtak az ügyintézők.