Hank

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Hank a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Meggyőztél. Ja nem...
  2. Sziasztok! Én *****/*****fone-ról váltottam ilyen Androidos média boxos Telekomos megoldásra. Egy idősebb napi tévénéző (nem technikai ember) első észrevétele: "homályos a kép". (Mindez egy HD adás volt egy 4 éves Samsung kb 400 órát használt tévén). A szerelő a beállításkor nem tudott pár dolgot megoldani (a megoldásról sem volt fogalma, csak javasolta, hogy próbálgassam): - Az egyik tévé (kb 7 éves, egy kicsi Sony) összekötve a médiabox-szal, az univerzális távirányítót képtelenség beállítani, mindig a "távirányító szétcsatlakoztatva " üzenet fogad. Mivel a szerelős srácnak nem volt ebben tapasztalata, olvasgattam a neten talált doksit és láttam, hogy lehet olyan, hogy a tévé és a médiabox nem működik együtt egyáltalán - 4 éves Samsung tévé esetében is hasonló a helyzet. A hangerő szabályzás nem megoldható, az külön-külön megy. Mondjuk amúgy nagyjából oké a többi rész (a képet leszámítva). - Megtudtam, hogy a "az Androidos settopbox megoldás hátránya, hogy halkabban szól az adás". Mondjuk az egész HDMI-n keresztül megy, nem tudom végül hol veszik el a hangerő. Mindegy. - Ismerőstől azt tudtam meg, hogy itt nem media box probléma van, hanem a stream ami jön a telekomtól, az a gyenge (más, régebbi megoldásra van optimalizálva) és addig így marad, amíg a rezet (ADSL) ki nem cserélik optikára mindenhol (mert nincs dual stream). - Mondhatni hab a tortán a 250-es net lefele 200 fölé nem ment, ellenben a 70-es max felmenő elért 90-100-at is. (Mindez napközben kb fél 1 magasságában). - Nekem ez a media box felület a távirányítóval kezelhetőség szempontból elég komplikált, úgy nem adja magát a távirányító, vannak menük ahol a visszafelé nyíllal nem tudok kilépni, hanem a tévé képernyőn kell a visszafele nyilat megkeresni. - Ismerős azt is elmondta, hogy UPS/***** -> ***** -> Telekom a minőségi sorrend, de ***** esetében is az újabb media box megoldás már nem olyan jó minőség. Gondolom az ÁSZF-ben csak annyi van benne a minőségről, hogy legyen minimum 1 db képpont. Akkor a Telekom már teljesítette a szerződést. Amúgy nem értem, hogy egy Netflix meg Eurosport player meg HBO tud normális képet adni, akkor a Telekom megoldása miért nem? Ui: bocsi, nem tudtam, hogy a telekom ennyire szigorúan veszi más szolgáltatók nevének az említését. (csillagozás). Nem trükközök vele, de így 1-2 mondat értelmetlen.