Szabolcs

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Szabolcs a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Nagyon hálás vagyok a segítségedért, de kérlek ne próbálj meg minden üzenetben arra ösztönözni, hogy vegyek innen vagy onnan. Ha megnézed, innen ugyanezt a készüléket majdnem a duplájáért tudnám megvenni.......
  2. Akkor már csak azt nem értem, hogy ha itt készleten van, miért nincs a másikon? Ennyire szeparáltan van kezelve? Ha mégis igazat adnak nekem a partnercégnél, van esély hogy erről a készletről kapok készüléket? Illetve hogy !május 4-én! miért mondták hogy május 7-én szállítanak...
  3. Köszönöm a válaszod, de sajnos ez nem oldja meg a fennálló problémát: Amelyik készüléket én akartam venni (ipad mini 2 retina 16GB - 3.000/hó) nincs már készleten, csak egy drágább, újabb változat ( ipad air 2 - 5500/hó)Továbbá miért nem tájékoztattak engem hogy van bármilyen hiányosságom vagy hogy elfogyott a termék? Április 10 és május 4 között eltelt jó pár nap, ráadásul a készlet is április 20. után fogyott ki.Kihez tudnék fordulni panaszért?
  4. Sziasztok!   Akadt egy nem kis problémám az egyik Telekomos partnercéggel (Mille Mobil KFT - Dunakeszi): Április 10-én hosszabbítottam meg náluk a lejáró telefon/TV/internet előfizetésemet, amihez akkor rendeltem egy akciós ipadet is. Eljövé a pulttól észrevettem, hogy a szerződésemben nincsen semmi az ipadről, ezért visszamentem, de azt a tájékoztatást kaptam, hogy igénylésről nem tudnak papírt adni, ne aggódjak 30 napon belül szállítják.Május 4-ig vártam, felhívtam a központi Telekom ügyfélszolgálalot, ahol 20 perc beszélgetés után kiderült, hogy semmilyen rendszerbe nincsen a szerződésemhez ipad rendelve. így hát visszamentem még aznap este a T-pontban, ahol a kolleganő rápillantott a rendszerre, majd mondta ismét hogy nincs miért aggódnom, május 7-én szállítják.Természetesen nem szállították, ezért megpróbáltam felvenni a kapcsolatot velük, ami nagy nehezen sikerült is. Egy másik dolgozóval történő egyeztetés után kiderült, hogy az ő rendszerükben sincs ipad igénylés hozzám. A főnökük elérhetetlen, meg sem akarták adni a számát, a kolleganőjükről, hogy mikor jön újra dolgoznom nem tudtak semmi épkézláb dolgot mondani.Kihez forduljak? Ami még jobban bonyolítja a szálakat az az, hogy az általam rendelt készülék elfogyott áprlis 20. után. Nem látok semmilyen hajlandóságot a részükről, hogy megoldódjon a problémám.   Előre is köszönöm, Szabolcs