Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

kata72

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

kata72 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Tisztelt "SZOLGÁLTATÓ"! Nem kérdésem van,inkább a tapasztalataimat osztanám meg tanulság képpen. 2013.decemberében rendeltem a Telekomtól egy LG okos TV-t. A múlt héten a készülék elromlott,felhívtam az LG szervízt,miután a készüléket elvitték,majd kaptam egy cserét igazoló dokumentumot mellyel fel kellett keresnem egyik telekomos üzletet(2 van a városban). A gondok itt kezdődtek. Az ügyintézőnek fogalma nem volt,hogy miről beszélek,hogyan lehet megoldani a problémát. Azt a választ adta,hogy nekem a TV-t futár hozta miért mentem most az üzletbe? Közöltem,hogy a részletet a Magyar "Királyi" Telekomnak fizetem,így bátorkodtam betérni. Telefonos segítség igénybevétele után közölte,hogy fáradjak át a másik üzletükbe,ott tudja a kolléga megírni az ezzel kapcsolatos emailt. Így tettem,ott a "hozzáértő kolléga" közölte,hogy megrendeli a cserekészüléket,majd szól ha megérkezett. Így. Tömören,röviden. Megjegyzem az üzletben hatan ültek,de csak ez előtt a fiatalember előtt volt ügyfél. Elnézést kérve,hogy zavartam jelenlétemmel a napjukat feltettem a kérdést,hogy mikor várható a TV. Válasz: nem rajtunk múlik,talán holnap (péntek). Férjem félve kérdezte,szombaton nyitva vannak? Válasz:nincs szervíz. Ma(szombaton)bementünk érdeklődni. Szőke kolléganő,felsőbbrendűsége teljes tudatában kérdezte,hogy minek mentem,nincs szervíz. Kérdeztem,hogy előfordulhat,hogy megjött a cserekészülék? Előfordulhat,de a fiatalember aki át tudja adni nem dolgozik és választ is csak Ő tud adni. Tisztelt SZOLGÁLTATÓ! Kérem nagyon vigyázzanak arra a fiatalemberre,mert ha Ő nincs ki fog ügyet intézni,illetve ha az országban nem találtak egy rohadt,hasonló LG TV-t,amit le tudtak volna küldeni másfél nap alatt,akkor már ne keressék mert a számla sztornózását fogom kérni nem a készüléket. Úgy látszik csak addig fontos az ügyfél amíg megrendeli a terméket,addig hozza a futár,beszerelik...stb. Hiba esetén már se futár,se beüzemelés,se normális ügyfélkapcsolat.
×
×
  • Új...