Stewe

Tag
  • Tartalmak

    16
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Stewe a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. OPTINET-re én is olyat toltam, semmi problémát nem tapasztalok, pedig két desktop PC és négy android lóg rajta.
  2. Nem is igazán az elintézés lehetősége volt a gondom, az megvan, csak a webfelületi lehetőségeket akartam kihasználni, HA LEHET. Úgy tűnik lehetetlen. Most viszont az merül fel bennem, hogy ha egy webes szolgáltatás nem működik, akkor a szolgáltatóra szokás hivatkozni. De kire hivatkozik a szolgáltató? :))
  3. A HWG-re egy wifis router, és minden problémád megoldódik. Van sok nagyon olcsó amit nem szabad megvenni, 300Mb/s alatt csalódás fog érni, különösen több eszköznél. A routerben kell konfigurálni a PPPOE elérését onnantól mindent szabadon lehet kezelni.
  4. Nem állítottam hogy jellemző, azt mondtam helyenként talán előfordulhat.
  5. Lehet helyi adottság, hogy az üzlet és a szerviztelephely egy épületben van, akkor nem probléma gyorsítani az ügymeneten.
  6. Igen, erre céloztam, hogy elhiszik-e egy villamosmérnök "tippjét", vagy kikültenek egy botcsinálta technikust vizsgálódni, illetve hogy nekem kell-e bevinnem, vagy tényleg szolgáltatnak, és hozzák viszik a hozzáférési ponton.)
  7. Mert előtte mindent tudni szeretnék, eléggé el nem ítélhető módon még a változtatásokról kérdezni is. A probléma az, hogy ezeket csak munkaidőben tudják elképzeli, mikor én is dolgozom...
  8. Mennyi egy IPTV beltéri kihordási ideje, és hajlandók-e cserélni, ha használható, de hibás? Hat éve használom, és ha kellő óvatossággal kezelem, akkor szolgál szépen, de egyre gyakoribb, hogy csatornaléptetés közben felvétel indul el, a menü mérete esetleges, és az is megesik, hogy minden ok nélkül az akciók reklámalkalmazását tolja a képembe. (Ez utóbbiról már az is eszembe jutott, hogy nem feltétlenül véletlen.) A képi rendellenességek meddig számítanak kellemetlendégnek, és mikortól lehet hibának nevezni? Elég a látható torzulás zaj, vagy az egész képtartalomnak szét kell esni?
  9. Sajnos nem igazán tudom pontosan, hogy mit szeretnék hosszabbítani, mert nem látok rá a jelenleg meglévő szolgáltatásokra (minicsomagok és hasonlók).  Marad a T-pont, sorbanállás, és értetlenkedés.... meg hogy akkor fél percem marad dönteni, vagy kétszer tipegek be, egyszer érdeklődni, másodszor meg ügyintézni. ((
  10. Látodlátod..... épp hűséget szerettem volna hosszabbítani.))
  11. A szép az benne, hogy a régi rendszer sem elérhető..
  12. Nem vezetek naplót, de több mint két hét. (
  13. A jelek szerint neked lesz igazad. Még jó, hogy optinetem van, ez bizony a fénysebesség...
  14. Megpróbáltam, az üzenet... :  "Az online ügyintézés egy, az önkiszolgáló felületeinket érintő elhúzódó fejlesztés miatt sajnos nem érhető el"  De erről jó egy hónapja volt szó.... ez tényleg fejlesztés? ((
  15. A fiókomba be tudok lépni, a három mobil előfizetéssel  tudnék talán ügyintézni is, az otthoninál áll meg a renszer, és egy A művelet során hiba lépett fel felirat a válasz szép sárga mezőben. Megpróbáltam leválasztani, és újra felcsatolni, de teljesen eredménytelenül.