meszimark

Tag
  • Tartalmak

    8
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

meszimark a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

  1. Sziasztok, volt egy S4 LTE telefonom ami egyszer csak megadta magát. Felküldtem a Samsung Prémium Szervizzel (ami közel se olyan gyors, mint gondolta,, de mindegy is ez :D) és hívtak 1,5 hét után, hogy a telefon megkapta az engedélyt a készülékcserére, mivel nem tudják megcsinálni. Mondták, hogy egy papírral be kell fáradnom abba az üzletbe ahol vettem a telefont. Milyen lehetőségeim vannak, mert nem találtam sehol se pontos információt. Olvastam olyat, hogy visszafizetik a készülök árát, de ez hogy megy? Az mekkora részét fizetik vissza?
  2. Be van kapcsolva a beállításokban az automatikus frissítés? Ha be van és akkor sem jó, akkor töltsd le a gépre a Kies-t, vagy a SmartSwitch-et és azzal tudod frissíteni. Csak rá kell dugnod a telefont. DE frissítés előtt nem árt egy gyári beállítás visszaállítás. Előtte azért csinálj mentés az adatokról.
  3. Pontosan arra.
  4. Megérkezett a Lollipop frissítés a S4 LTE-re. Majdnem 1 GB-t kell leszedni.
  5. Nekem az S4 LTE-A-val van ugyan ilyen problémám. Amikor megvettem márciusban akkor még nem csinálta ezt, mostanában. De lehet azóta kezdte el, amióta 4G-s SIM kártyát használok.
  6. Azok a kártyák tartoznak ebbe a típusba, melyek sorszámának 7-8. karaktere 89363034 vagy 89363038.
  7. Üdv, olyan kérdésem lenne, ha február végén rendeltem a telefont a webáruházban hűségmegújítással, ahhoz már 4G képes SIM kártya jár?
  8. A sima S4-re már ki lett adva a 5.0, hogy hogy ennyit kell várni az S4 LTE-A-s 5.0-ra?