BrigittaG

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

BrigittaG a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Kedves Telekom 2 kérdéssel fordulnék önökhöz! Egyik, hogy előrendeltem 9-én egy galaxy s22 ultra telefont, amit ma megkaptam. Viszont az ingyenes ajándékot nem tudom igényelni, mert a modellszám alapján nem talál a samsung rendszere ilyent. Milyen számot kellene megadbom, hogy azonosíthassa a rendszer? Másik: anyukám vett új előfizetést. Kollégájuk azt momdta fél év núlva hűségre tud venni készüléket. Most egyszsri belépési díjjal igényelte a kártyát. Lesz neki költési limit, vagy fél év után akár egy s22 ultrát is igényelhet részletre előleg nélkül? Köszönettel, Brigi
  2. Kedves telekom! Nevem alatt fut előfizetés magamnak és páromnak is. Mindkettőnknek van rajta készülék, én most rendeltem meg a Galaxy s22 ultrát vele gond nélkül. Édesanyám telefonja megadta magát, ezért úgy döntött vesz egy előfizetést rajtam keresztül ő is egy készülékkel. Minden rendbenis ment a Galaxy S22 előrendelésében a *****vakító utolsó pillanatig, mielőtt az ember véglegesíti. 2017 óta hűséges előfizető vagyok, időben rendezem a tartozásokat/számlákat. Részletre hirdeti a telefont, 0 ft átvételre majd véglegesítés előtt sokkol a rendszer a 400e forintos előleggel.... Megérteném, ha fizetésigazolást kérnének. Megérteném, ha tartozásaim lennének. Viszont az ember azért ugrik bele a meghirdetett ajánlatokba, mert nincs ennyi pénze egy összegben egy telefonra... ha lenne nem a telekomnál vennék készüléket... Kérdem én, semmi esélyem egy harmadik készüléket kihozni új hűséggel, előfizetéssel a nevetséges előlegük nélkül? Eddig semmi bajom nem volt a telekommal, régen az egész család választhatott magának valamit... most meg a rendszer nevetséges összegeket kér.