Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

budaors

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

budaors eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. Hasonló rossz tapasztalatok: internetet szerettünk volna telefon mellé. Felvették a rendelést, kérték, h adjam le a régi telefont, mert abból is újat kapok. Kijött a szerelő, majd közölte, h ide nem tud internetet bekötni. Tudomásul vettem, majd kértem a régi telefon visszaállítását (2 éves hűség, decemberig). A szuper ügyes ügyfélbarát TElekom a következőt lépte:  meg akarnak büntetni 19.000Ft-ra, mert a hűség lejárta előtt megszüntettem a díjcsomagom (az ő kérésükre), majd egy hónapig nem volt telefonom, majd egy kedvezmény nélküli új díjcsomag rendelés szerződést küldtek el (ezt nem kértem). Érdembem és emberi hangon senkivel sem lehet beszélni, semmiről nem tájékoztatnak, email-re nem válaszolnak, csak ami az ő rendszerükben szerintük aktuális,  azt lépik. Felháborító!!!!
  2. Kedves Fórumozók, özvegy, nyugdíjas tanítónő vagyok, vonalas ,2 éves hűségidejű telefonom mellé internetet szerettem volna. rendelésemet elfogadták, kérték, adjam le a régi telefonom, mert abból is újat kapok. A kijövő szerelő közölte, h ide internetet nem tud bekötni. Ezt tudomásul vettem és kértem a régi telefonom visszaállítását. A Telekom a következő megoldást választotta: egy hónapig nem volt telefonom, majd amiért a hűségidő lejárta előtt megszüntettem a díjcsomagomat (az ő kérésükre) 19.000Ft büntetést róttak ki és elindítottak egy új díjcsomagot (amit nem kértem) kedvezmény nélkül. Közben érdemben és emberi hangon senki nem beszélt velem a történésekről. A büntetést és az emelt díjat nyugdíjamból fizetni nem tudom és nem is akarom, decemberig tartana még az elvett hűségidejű szerződésem. Kihez fordulhatnék bajommal?
×
×
  • Új...