Lacaba

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Lacaba a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Tisztelt Szakértő! A hiba több előfizetésnél különböző sim és e-sim kártyáknál fordul elő! A hibát jelenleg, csak úgy tudjuk orvosolni, hogy internet használat előtt repülőmodba tesszük a készülékeket majd új aktivra álítjuk őket. Csak így hajlandó müködni a mobilnet. Ami nem jó így...
  2. Szia Levente! Az eszköz e-simmel rendelkezik. Továbbá nem csak az én készülékemen tapasztaltunk ilyen hibát. Hanem több készüléken melyekben fizikai és e sim is fellelhető. vagy vagy alapon. Igy a javaslatod nem oldja meg a hibát. Én inkább rendszer hibára gyanakszom.. ( telekom, vagy ios ) De nem tudom más tapasztalt e ilyen jellegű problémát. De valószínűsítem hogy igen. Gyakori kérdések: mit tehetünk, ha problémánk van a mobil internettel? - Szifon.com De lehet, hogy egy következő ios frissités megoldja.. remélem
  3. Sziasztok! A következő hibával találkoztam mely már több hete fen áll és nem találtam eddig megfelelő megoldást rá. Adott egy tetszőleges Iphone és a hozzá tartozó telekom internet. Hiba: Csak úgy hajlandó működni a mobilnet, hogy előtte repülő üzem módba teszem a telefont majd vissza. Ha csak alapból nyitok egy appot vagy böngészőt azt írja hogy nincs internet. Próbáltam már a Szifon.com olddalon leírt megoldásokat de eggyik sem oldotta meg a problémát. A hiba több készüléken is ugyan ez. más más simmel. Ha tud valaki érdemi megoldást azt megköszönöm. Üdv.: Lacaba