NaVi

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

NaVi a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Sziasztok, Végre megoldódott a probléma. Nem hagyott nyugodni a dolog és mégegyszer beprobálkoztam az ügyfélszolgálatnál. Szerencsémre ez az ügyfélszolgálatos egyből sejtette, hogy mi a probléma oka: a VoLTE nem volt a számomhoz hozzárendelve, így a telefonon hiába volt bekapcsolva, az nem működött ...
  2. Szia, Köszönöm a tanácsot, de sajnos az egyedüli közeli Telekomos a közelben a feleségem. A legközelebbi ittlakó *****fonos (nála nincs térerő). Illetve aki Telekomosként megfordult nálunk (és volt telefonhívása nálunk), annál sem észleltünk problémát.
  3. Sziasztok, Az alábbi problémával kapcsolatban kérnék tanácsot Új lakhelyre költöztünk nemrég és itt jelentek meg először a problémák. Kimenő hívás esetén hiába van 2es vagy 3-as mobiltérerősség beltérben, a hívás (csörgés) nem indul el. Egy idő után a térerő leesik 0-ra, majd a telefon kiírja, hogy mobilszolgáltató nem található. Hívás közben nem mozgok, ugyanott tartózkodom. Bejövő hívásokról csak sms-t kapok. Ha mégis telefonálnom kell, akkor ki kell állnom a terasz egy bizonyos pontjára, és második vagy harmadik próbálkozásra elindul a hívás. Aránylag régi volt a telefon (Redmi Note 5), ezért 1 hete lecseréltem egy újabbra, (Note 10 pro), de ennek ellenére a hiba megmaradt. Bejelentettem a Telekomnál, de azt a jvisszaelzést kaptam a vizsgálat után, hogy a lefedettség rendben van. Időközben átcseréltük feleségemmel a sim kártyáinkat a mobilokban, de az ő telefonjában (Redmi 9T) az én sim-em ugyanúgy viselkedett, míg az ő Telekom sim-je tette a dolgát rendesen az én telefonomban. Ezek után ma kértem egy sim cserét, de a hiba még mindig megvan....