volanpeti

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

volanpeti a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Kedves Levente! A hibát számos alkalommal jeleztem a chat és telefonos ügyfélszolgálaton, de az általad hasonló választ kaptam csak, hogy fejlesztés folyik. Mégis ennek semmi nyomát nem látom. Távolról senki nem lát semmilyen hibát és azt érzem, hogy akármikor bejelentem a hibát kb. a kutyát sem érdekli. "Jelzem a techikusnak"; "Jelem a műszakisoknak" stb válaszokkal már tele van a padlás.
  2. Várható valami előrelépés, valami hathatós megoldás, sw update, stb. a közeljövőben? Gyakorlatilag használhatatlan az androidos box. Nagy nehezen bekapcsol, akkor kiírja, hogy nincs ethernet kapcsolat. Ha felvételt akarok beállítani, akkor kódszámokkal fáraszt, ahelyett, hogy kiírná mi a hiba. A közmédia csatornái ordítanak. Ezekről felvételt sem lehet indítani. Naponta lefagy kétszer legalább, csak áramtalanítás után tér észhez. Hetente törölni kell a Telekom alkalmazásból az adatokat, gyorsítórárat, mert áramtalanítás után sem áll fel... ilyenkor bohóckodhatok az újra regisztrálással, SMS kóddal (aminek 50%-a érkezik be kb.). Van a családban 2 hasonló(ugyanilyen márka?) androidos box, másik szolgáltatónál, az sem hiba mentes, de használható. Ez az eszköz egy bughalmaz, gyakorlatilag alpha, béta teszt.... amivel nem lenne gond, ha kapnék havidíj kedvezményt vagy legalább valami biztató jelét annak, hogy pozitív változás várható a közeljövőben, vagy legalább addig amíg le nem jár a hűségem.