Ggergo

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Ggergo a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Kedves Patrik, köszönöm a tippet, a probléma - legnagyobb örömömre - a javasolt beállítás módosítással megoldódott! Tanulság azonban a Telekom részére, hogy ha más felhasználó ugyanezzel a problémával jelentkezik akkor ezt, mint megoldás fel kell ajánlani. Habár 3-4 alkalommal jeleztem ezt a hibát az ügyfélszolgálaton, sosem tudtak érdemben segítő megoldást javasolni. Gergő
  2. Sziasztok, Telekom IPTV-nél van egy bosszantó problémám, amiben segítséget szeretnék kérni. A jelenség az, hogy HD adások esetén, hol hosszabb - rövidebb időközönként a kép alsó fele szétesik, majd visszaáll normálisra. Van, hogy pár percenként egyszer - egyszer esik szét, de olykor 5-10 másodpercenként. Ezt a jelenséget elsősorban az esti órákban tapasztalom. A házon belül a jel elosztása Telekom Smartwifivel történik (Kaon). A TV készülékekhez csatlakozó set top boxok mindegyikén ki van kapcsolva a Wifi, tehát az adás a Kaon felől kábelen érkezik. Az internet az IPTV mellett egyébként rendben működik, 300 - 600 Mbit/s sebességgel (1000-es az előfizetés). Köszönöm előre is aki tudna segíteni a probléma megoldásában.