LucyFerr

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

LucyFerr a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Ha elvesztettem a jogosultságomat akkor miért ajánlotta fel a program ezt az opciót, amikor személyes azonosítóval belépve rendelek? Nem névtelenül! Minden szükséges adat a renszer rendelkezésére állt, vagy miért nem figyelmeztet a program, hogy a jogosultságom megszünt. Ennyi! Nem figyelmeztetés nélkül átvált egy másik díjcsomagra, mert ez a vásárló megtévesztése. Ha tisztában lettem volna ezekkel, lehet nem ezt a rendelést adom le, másik készüléket választok.
  2. Tegnapi hozzászólásomban szerepel:   Reklamációmra azt írták 6300 Ft-os díjcsomag alatt nem tudják adni az S5-t.   Mivel az első számlarészlet tört hónapra szólt nem számoltam utánna fillérre. Mire a követező havi kijőtt letelt a 15 napos reklamációs határídő, igy a telefonos ügyfélszolgálat nem segít(hetett), írásbeli raklamációmra kaptam a fenti választ.
  3. Első fórumbejegyzésben szerepel:   "Most vásároltam online hüségprogramban új telefont, 2 év kamatmentes részletre Next S díjcsomaggal aranytárskártyás kedvezménnyel e-pack-kal havi 5490 ft havidíjjal! Ebből lett a 8590 Ft-os havidíj! "
  4. Ez t-mobil akció volt február-márciusban, ahol nagy kedvezménnyel lehetett S5-t venni. Valószínüleg hatalmas raktárkészlet volt az S6 mek már kopogtatott az ajtón. Erre hírdettek egy akciót a neten, olyan opciókkal amit nem teljesítettek. Az előfizetée kiválasztásakor megjelölt dijcsomag helyett egy másik havi 2000 Ft-al drágábbat regisztráltak minden figyelmeztetés nélkül! Reklamációmra azt írták 6300 Ft-os díjcsomag alatt nem tudják adni az S5-t. Amit én választottam az 6590Ft. Ebből jönne le az e-pack kedvezmény. Miért volt választható olyan díjcsomag amit nem teljesít(het)enek? Miért nem figyelmeztet a program, hogy nem azt kapom amit kértem? Ők találták ki az e-pack kedvezményta díjcsomagra, mert ezzel a költségeik is csökkennek, szerintem nagyobb mértékben mint a kedvezmény, tehát még mindíg megérné nekik (szerintem). Vagy csak egy nagy átverés az egész akit sikerül azt bepaliztuk! Nem én kényszerítettem rájuk az aranytárskártya renszert, Ők adták, akkor számolják el a meghírdetett kedvezményt is. Símán lehetne őket feljelenteni a versenyhivatalnál, a fogyasztóvédelemnél félrevezetésért. Szerencséjük, nincs a pereskedéshez se kedvem, se ídőm. Legyenek boldogok azzal a havi 2000-rel.
  5. A hibaüzenet ez: Nem tudtuk jóváírni az e-Pack kedvezményt! Miért nem? Az előző számlázási hónapra kiállított számla nem elektronikus formában került kiállításra, mert a havi számla kiállításakor hiányzott az eSzámla regisztráció a folyószámlán.   A számlát e-mailben kaptam meg! 2015.06.04. 1:00-kor.   Az e-pack aktiválási ideje a t-mobil honlapján 2015.03.16.A számláimat már évek óta átutalással egyenlítem ki.    Az e-mail címem több éve ismert a t-mobil előtt, mivel nem ez az első rendelésem weben keresztül. (Erre azért van szükség, mert ide küldi az e-számlát!) Május 20-án személyesen voltam az ügyfélszolgálaton ahol nem tudták aktiválni, hazaérve interneten keresztül én aktiváltam (az e-mail címemet hiányolta, inteligens rendszer mondhatom, évek óta ismert adatot kér...) igazoló sms-t is kaptam róla. Ezek után miért is hiányzott az e-számla regisztráció? Junius elsején? Biztos keringett még a t-mobil hatalmas rendszerében, nem találta a helyes utat.
  6. Akkor most van kedvezmény vagy nincs! A számla megjött az e-mail címemre, viszont az összegből nem került levonásra az e-pack kedvezmény. A befizetés átutalással már évek óta. Kérdem én, hogy is van ez?  Nézem a honlapon az előfizetésem Next S dijcsomag 7990 Ft. Nézem a számlát 8590 Ft. Mi van? Nézem e-pack "Nem tudtuk jóváírni az e-Pack kedvezményt!Miért nem? Az előző számlázási hónapra kiállított számla nem elektronikus formában került kiállításra, mert a havi számla kiállításakor hiányzott az eSzámla regisztráció a folyószámlán." Valamit nem értek! A számlázási ídőszak 05.01-05.31. Én 05.20 körül rendeltem meg az a-packo-t amit sms-ben vissza is igazoltak! Akkor miért nincs meg nekik a hatodik hó elején? Úgy érzem lehúzás áldozata lettem, itt hülyének nézik az ügyfeleket? Azt se értem konkrétan, miért kellett nekem az e-pack-ot külön megrendelnem, mert az e-mail címemet már ismerik, szoktak küldeni reklámanyagot is. Most vásároltam online hüségprogramban új telefont, 2 év kamatmentes részletre Next S díjcsomaggal aranytárskártyás kedvezménnyel e-pack-kal havi 5490 ft havidíjjal! Ebből lett a 8590 Ft-os havidíj!  A kedves versenyhivatal és a fogyasztóvédelem mit fog ehez szólni? Mert a randelés során egyszer se kaptam értesítést, hogy nem azt kapom amit kértem! Több éve randelkezem aranytárskártyával, mégse vehettem igénybe a kedvezményt pedig már több mint 15 éve vagyok a t-mobilnál! Megérte a hüség, igérem többet nem fog előfordulni, amint letelik a 2 év örömteli búcsút veszek!