Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

dettus7

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

dettus7 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. dettus7

    TV csere lehetőség

    Nem tapasztaltam ilyesmit. A TV jelenleg nincs nálam. Várjuk a központi hívását, hogy mikor hozzák a másikat.
  2. dettus7

    TV csere lehetőség

    Kedves mindenki! Augusztus 1.-én rendeltem TV-t, majd augusztus 10.-én átvettem. Kipróbáltam, és azt vettem észre, hogy vibrál a TV, szinte minden órában legalább 3-4x vagy annál többet is vibrál. Ha felveszem az adást, még jobban vibrál. Mivel felirattal nézem mindig, nem igazán élvezhető a tévénézés. Számomra fontos a felvételi adás és a feliratozás. Mivel 14 napon túl van, ezért nem vihettem vissza, de gondoltam, próbát megér, mivel garancia van. Felhívtuk a Telekomot, nem tudták mit tenni, mondták, hogy hívjuk a LG szervizeseket. Felhívtuk, mondták, hogy valószínű a modem hibás, újra hívtuk Telekomot, mondták, hogy nem, dehogy, valószínű a TV a hibás. Odavissza hívogattuk, végül a LG távolról megnézte a TV-t, nem értették, hogy mi a problémám, igyekeztek segíteni, de nem járt sikerrel. Később felhívott a LG, javasolták a TV készülék cserét. Örültem ennek, ma el is vitték, és mondta a szerelő is, hogy válasszak inkább másik márkát. Fel voltam készülve, ki is válaszottam, de a Telekomban az egyik kolléga azt mondta, hogy a központtől függ, valószínűleg ugyanaz a TV-t kapunk. Egy kicsit csalódott lettem. Jelenleg várjuk a központi hívást. Addig is érdeklődni szeretnék, hogy van-e lehetőség arra, hogy LG helyett Samsungot választani? Ha igen, akkor mi a menete? Hogyan intézkedjek? Ez a linken látható, hogy hogy néz ki a vibrálás. https://youtu.be/C9h2zNtFNTs
×
×
  • Új...