Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Lastflight

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Lastflight eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni az alábbi problémámmal: Eszközeim: Modem: Koax Dual 3.1 Sagemcom F@ST3890V3 (Gigaerős Net 1000/200) Okoswifi: Kaon AR1344E - 2db Telekom routeremen a következő eszközök vannak csatlakoztatva: LAN1: PVR STB LAN2: STB LAN3: Okoswifi Vezérlő (ehhez kábelen kapcsolódik a Végpont) LAN4: PS5 Abban az esetben, ha az Okoswifi eszközök közül csak a Vezérlő van bekapcsolva, minden tökéletesen működik. Ha az Okoswifi Végpontot bekapcsolom, és létre jön köztük a kapcsolat, az PS-en az internetkapcsolat ilyenkor is rendben, viszont a PSN kapcsolódás már sikertelen. Ez a hiba, vezeték nélküli kapcsolódás esetén is előjön. Amit eddig próbáltam: · A router újraindítása (nem minden esetben) megoldja a problémát, de csak ideiglenesen. (A következő PS bekapcsoláskor már újra nem tud kapcsolódni a PSN-hez.) · FIX IP beállítása (routeren is, PS-en is próbáltam) · Portok nyitása (Manuálisan megadva, valamint a Telekom Router által adott lehetőségként a PSN profil hozzáadásával is próbálkoztam) · Alapesetben az Okoswifi eszközök kábelen sorba kapcsolva működnek nálam, de kábel nélküli kapcsolat esetén is előjön hiba. · Az Okoswifi eszközöket is próbáltam megcserélni, de ezzel se történt változás. · Gondoltam arra is, hogy valamilyen másik eszköz, ami a hálózaton van okozhatja a gondot, így ezek kizárásával is leteszteltem, de nem történt változás. Ha van valamilyen tippetek a hiba megoldására, azt tárt karokkal fogadom! 😊 Előre is köszi! Üdv, Atti
×
×
  • Új...