Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

crayo92

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

crayo92 eredményei

Új tag

Új tag (1/13)

  1. Kedves Telekom! Olvasgattam mobilcsere témában a GYIK-et, és a következő akasztott el: "Kell-e Telekom mobil előfizetéssel rendelkeznem ahhoz, hogy a Telekomnál cserélhessem újra a mobilomat a Netre fel! programban?" Illetve: "Csak olyan készüléket adhatok le, amit a Telekomnál vásároltam?" Mindkettőnél az a válasz, hogy: "Nem, a lényeg, hogy a mobilkészülék a 2-es pontban leírt feltételeknek megfeleljen." A 2-es pontban pedig van egy ilyen feltétel: "2021. 07. 01. és 2021. 12. 31. közt használnia kellett a hálózatunkat legalább egyszer". Engem a "hálózatunkat" szó gondolkodtatott el. Más hálózat nem jó? Tehát, ha valaki az említett időszakban *****fone-os volt, és mondjuk egy darab SMS-t küldött egy szintén *****fone-os ismerősének, akkor az - ami bárhol máshol igen, - a Telekomnál nem jogosult a 40000 Ft támogatásra? Mert ugye az NMHH-nak (vagy NFFKÜ-nek) ez teljesen mindegy. És minden más boltnak is. Ugye nem fordulhat elő, hogy valaki leellenőrzi ügyfélkapun a jogosultságát, előzetesen beregisztrálja a telefonját - mondjuk a fenti példából -, besétál egy Telekom üzletbe, és ott derül ki, hogy mehet máshova, ha új telefont szeretne? Vagy csak rosszul lett megfogalmazva a fenti GYIK? Előre is köszönöm szépen a válaszukat!
×
×
  • Új...