Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Ferenc82

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Ferenc82 eredményei

Új tag

Új tag (1/13)

  1. Sziasztok! Nagyon megköszönném ha volna közületek valaki aki tudna segíteni. Az lenne a problémám, hogy csoportos beszedési megbízásom van, és nem vonta le az összeget a telekom. már több mint egy éve van csoportos beszedésem, eddig semmi probléma nem volt, a limit jóval magasabbra van állítva (majdnem duplája) mint amit le kellene vonnia. Az OTP netbankban sem látok problémát. A befizetési határidő tegnap járt le, tegnap kellett volna levonnia. Az app csak azt mutatja, hogy fizessem be, de nem merem mert aztán esetleg pluszban mégiscsak levonja az összeget (történt már ilyen, és nem akarnék kétszer fizetni) . A kérdésem még, hogy miért az utolsó napon vonja le az összeget a telekom ? az így nagyon nem jó. próbáltam a telefonos ügyfélszolgálatot is de mióta van ez a Vanda azóta nem jutok semmire vele, rémálom ez a virtuális asszisztens Nagyon köszönöm előre is a segítségeteket.
  2. Sziasztok! Úgy egy hónapja voltam a telekom mammut ügyfélszolgálatánál, kértem hogy állítsuk be a hívásértesítést. Ott helyben nem tudtuk kipróbálni, azt mondta a srác, hogy csak másnaptól fog működni, ok. utána igazából már nem foglalkoztam a dologgal sajnos, nem lett kipróbálva. Most jutottam el oda, hogy kipróbáljam, többször is hívtam és bekapcsolás után semmi értesítést nem küld kikapcsolt állapotban pedig a telefon amiről hívom "foglalt jelzés"t ad. hívtam a 1414 et, de ottcsak egy robottal tudtam beszélni akivel sajnos nem jutottam semmire. Remélem, hogy érthető a problémám, előre is köszönöm a segítséget!
×
×
  • Új...