Hogyanlehet

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Hogyanlehet a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Nem hisztik el mi van most,hát h ne találgassatok ,az van mint korábban és ez ciklikusan ismétli magát minden második hónap 11-én. Hiába reklamálsz,nem tartják be sem a 24 sem a 72 órát,aztán valahonnan előkerül egy okosabb,de az ő tudása is korlátolt vagy csak két hónapra van kalibrálva de vajon most hol lehet,ma sem tudom a selejtezőt megnézni?
  2. Postán és a 1412 reklamáltam kétszer.
  3. Ha jól tudom akkor Intek a beltéri és megtudom írni a Chip illetve Model és Kártyaszámot is.
  4. Nincs hozzáférése
  5. Már tíz napja és még semmi,nem értem meg ,mi lehet T-Home politikája.
  6. Kinek lehet akkor írni a fogyasztó védelemnek?***** ****** nem foglakozik vele még úgy tudom,írtam már minden T.Home fórura sehol sem tudnak tenni semmit,csak fizesem,legalább annyi örömem legyen h elveszik a pénzt szó nélkül.
  7. Lassan már egy hete nem képesek a saját hibájukat helyrehozni? Azt történt hogy vissza adtunk egy beltérit mire már nem volt szükségünk,ugyanis 3 beltéri volt egy szerződésen. Erre önök kikapcsolták azt a beltérit amelyik maradt.Kedd 2015.07.07. este 17 órakor. Meg is reklamáltuk Szerda reggel 8 kor,megígérték 72 óra alatt vissza állítják és még a mai napig nem tették meg,pedig 75 óra után újból reklamáltunk. Én az önök helyében szégyellném magam,nem kicsit nagyon. Azonnal vissza állítanám és elnézést kérnék nem egyszer,sokszor.