Anyamanya

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Anyamanya a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Köszi a tanácsot, de havonta érdeklődöm telefonon, személyesen.. csak annyit mondanak, hogy folyamatban van a kivizsgálás... állítólag nem tudnak átlápni az informatikai hibán....:womansad:
  2. November óta várok arra, hogy a lemondott minicsomagot kivegyék a szerződésből és helyette kapjak egy felvevős beltérit.... Azóta az online felületen és a szálmázási osztályon megszűnt a tv előfizetés, a tripla kedvezményt a számlán egyik hónapban jóváírják, aztán visszaszámlázzák a következőben, mert hogy nem vagyok rá jogosult, hiába fizetem a tv-t is....  És senki nem tudja pontosan, hogy mi az oka annak, hogy nem tudják módosítani a szerződést... Én meg csak fizetem a lemondott szolgáltatást, stb...  úgy, hogy januárban kaptam egy levelet miután panaszt tettem, amiben közölték, hogy semmilyen kompenzáció nem illet meg... Ez tulajdonképpen minek minősül? Elégtelen szolgáltatásnak? Nem teljesítésnek? Valamit lépnem kell, mert úgy tűnik, hogy a "kiemelten kezelt ügy" annyit jelent, hogy nem veszik észre a lap tetején...:womantongue: