Sitti

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Sitti a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Én írásban nyújtottam be a panaszomat a Telekom felé.A Fogyasztóvédelem szerint erre harminc napjuk van válaszolni. (Ez 08.22.-én fog lejárni.)Ha ezt nem teszik meg, vagy olyan választ adnak ami számomra nem megfelelő, akkor megyek a Békéltető Testület, és egyéb felügyeleti szervek elé.
  2. Én már jelentettem őket a fogyasztóvédelemnél. Ők azt mondták, hogy amikor telefonon beszéltünk akkor egy olyan szerződés jött létre kettőnk között, amely egyrészt engem arra kötelez, hogy kifizessem a televíziót, másrészt őket is kötelezi arra, hogy leszállítsák. Mivel ők ezt nem teljesítették én kérhetem azt, hogy egy hasonló tudású készüléket azonos áron adjanak ide nekem, hiszen mi erre az árra kötöttük a szerződést. Ezt a "követelést" írásban kell jelezni feléjük, és nekik (megint) 30 napuk van erre válaszolni. Ha nem jutunk dűlőre akkor mehetünk a békéltető testület elé.
  3. Nos lezáródott az ügyem. A helyzet a következő: Sokunkkal előfordult már, hogy egy Tescós akciós újságban meglátott valamit, de amikor bemegy az áruházba a szóban forgó termék kifogyott, viszont abból a másikból ami ugyan drágább, de legalább van belőle. Nos én is így jártam a Telekommal. Amit csináltak kimerítette a tisztességtelen üzleti magatartás fogalmát, és leereszkedett a Tesco szintjére. Meghirdet egy terméket nagyon jó árban. Én balga megrendeltem. Majd amikor nem akar megérkezni az árú érdeklődök, hogy mi a fene van először azt mondják, hogy minden rendben várjak türelemmel, csak egy kicsit késik a rendelés, majd egy hónappal később amikor vége az akciónak közlik, hogy bocsi rendszerhiba miatt törölték a rendelést, és a termék meg elfogyott hiába volt nekem lefoglalva egy darab belőle. Válasszak a másik készüléket 50-100%-kal drágábban. Köszönöm szépen! Ez aztán a korrekt hozzáállás!
  4. Amikor rendeltem a múlt hónap közepén még fent volt a honlapon. És amikor telefonon érdeklődök nem mondják azt, hogy elfogyott volna.  Csak a korábban említett szöveget nyomják: "Folyamatban van a rendelésem...."
  5. Hatszor kaptam POSTAI úton levelet.  :smileyhappy: Nem emailt. :smileywink: Amúgy akárhol érdeklődök mindenhol azt a sablon választ kapom, hogy "folyamatban van a rendelés". Ami lényegében semmit sem ér, hiszen ezt magamtól is tudtam....   Nem értem, hogy a mai világban hogy működhet egy webshop egy hónapos átfutási idővel.... Ennyi idő alatt azok a dolgok is megérkeznek amiket Kínából rendelek! :smileytongue:
  6. Tisztelt Telekom!   A múlt hónapban akciós volt az LG 40UB800V televízió. Mivel éppen lejáróban van a hűségnyilatkozatom meg is rendeltem. Pár napon belül  hívott is egy ügyintéző adategyeztetésre. Mondta, hogy 30 munkanap a hivatalos határidő, de általában 4-5 munkanap alatt meg szokott történni a kiszállítás. Most így egy hónappal később elfogyott a türelmem, és próbáltam érdeklődni a kiszállítás idejéről, de email-es reklamációra nem kapok választ, a telefonos ügyfélszolgálat pedig csak nyomja a rizsát, hogy "örömmel értesítenek, hogy engedélyezték a rendelésemet, és hamarosan megkapom, de még nem adták át a futárnak." Levélben 6, azat HAT DARAB szerződést kaptam a hűséghosszabbításról (volt olyan, hogy egy napon kettőt is!!!!) , de a netes felületre belépve a hűségéghosszabbításnak nyoma sincs. Nem lehetne, hogy a sok levél helyett végre korrekt tájékoztatást, és egy tévét kapjak?