Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

N.Péter

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

N.Péter eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Nem vagy egyedül evvel a problémával. Nekem a házszámot nem fogadta el a netes felületen. A 0680-630-045 számon a VANDA nevezetű vacak meg nem mondta, hogy nekem szóban kell válaszolnom a kérdéseire. Arra vártam, hogy majd a billentyűzet valamelyik gombja lesz az "IGEN" egy másik gomb pedig a "NEM" válasz. Nem vagyok egy telefon függő, aki mindenben naprakész, így itt sem tudtam elintézni az egyeztetést. Végül a 1414-en kiderült, hogy szóban kell válaszolnom, és sikerült az egyeztetés. Ami a furcsa volt, hogy itt elég volt a személyi igazolványom adata, a lakcím nem is kellett. Írtam a cégnek egy panasz levelet, hogy a netes felületen miért nem elég csak annyi adat ami elég a 1414-en, és miért nem mondja be a VANDA, hogy szóban kell válaszolnom. Erre csak mellébeszélő választ kaptam. Újra írtam nekik, hogy ne mellé beszéljenek,hanem a kérdésre válaszoljanak. Újra mellébeszélés volt a válaszuk. Most feltöltöttem a kártyámat 10ezer Ft-al, amire visszaigazolást is kaptam a neten, de SMS-t nem kaptam, és az egyenlegem nem nőtt 10ezer Ft-al. Ez egy gittegylet. Megyek másik szolgáltatóhoz, miután lebeszélem az egyenlegemet.
×
×
  • Új...