Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

vikingeagle

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

vikingeagle eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. A hiba a F@st 5670 Sagecom egységben volt. A kiérkező szakember az új sajátmárkás egységgel jött hogy cseréli, mert tipikus Sagecom betegség hogy ilyen hibát produkál. Nem volt kábel csere és azóta tökéletesen működik 3 hónapja.
  2. Továbbra is ledobálja a portokat
  3. Üdvözletem Van egy Net 2000/1000 díjcsomagom. Az utóbbi napokban Véletlenszerűen, sokszor egymás után folyamatosan ledobál minden kapcsolatot. Csatolmányban látszik, hogy 2 port(TV) és a net portján folyamatosan lekapcsolódás visszakapcsolódás van, van hogy percekig játssza ezt. Helyileg Borsodban, Putnokon van a készülék már 4 éve, eddig nem volt ilyen probléma. Hálózati esetleg készülék hiba állhat a háttérben? Előre is köszönöm a választ!
  4. Üdvözlet Körülbelül egy hónapja végig húzták az optikai kábelt az utcában. Fél éve kiépítették az utca 90 százalékában, most értek végig teljesen. Kisebb keresgélés után kiderült, hogy az én házszámom alatt, nem érhető el semmilyen optikai kábel által nyújtott szolgáltatás, ezért az ügyfélszolgálathoz fordultam. Ők azt mondták, nem tudnak mit tenni, mert a rendszerükben nincs benne, hogy itt van ilyen kábel, így rögzítettek nekem egy kérelmet. Pár napra rá a kérelmemet olvasva felhívtak, hogy igen, ott van a kábel, viszont a tényleges bekötés előtt a telekom munkatársai elvégeznek egy mérést, hogy pontosan mi is az amit tudnak nyújtani nálam(megjegyezném 10 házzal arrébb, ahol fél éve kötötték be, minden elérhető, maximális sebesség, tv stb.), így menjek be egy üzletbe, vagy ügyfélszolgálaton rendeljem meg. Bementem a legközelebbi üzletbe, elmagyaráztam hogy hívtak, hogy tesztelni kell a hálózatot stb. és elküldtek hogy nincs benne a rendszerben, ne siettessem, nem tudnak mit csinálni én meg otthagytam az egészet. Írtam ügyfélszolgálatnak, onnan azzal ráztak le, hogy hiába van itt a doboz, hiába kötnék be a kábelt, mivel nincs a rendszerükbe, ugyan úgy nem kapok semmit, így vettek fel megint bekötési kérelmet. Én úgy gondolom, nem véletlenül kerestek meg telefonon hogy intézhetem, de senki nem akar kiküldeni ide valakit, aki megnézné. Az utca első felében, amikor még csak rakták fel, már ismerős rendelte és még azon a héten bekötötték. Most akkor kinek higyjek? Kihez forduljak, aki hajlandó megvizsgálni a kérésemet, anélkül hogy elküld mert nem vagyok a rendszerben? Előre is köszönet a válaszért Tisztelettel: Virág Gábor
  5. vikingeagle

    Xperia c4 vagy z2

    Teljesítményben, időtállóságban mindenkép jobb a C4. Persze ezért pár dologról le kell mondani. Nincs IP58 víz és porállóság, 20megapixeles kamera helyett csak 13 a C4-ben(4k felvétel kizárva, de szebb képeket csinál papírforma szerint) és az akkumulátora gyengébb a c4-nek, ami kevesebb üzemidőt eredményez. A többi hardveres tulajdonsága nagyjából megegyezik és valószínű hogy a szoftveres téren is gondoskodni fog a Sony, mivel egy nagyon fiatal modellről van szó.   Tisztelettel: Gábor
×
×
  • Új...