Hívnám a műszaki ügyfélszolgálatot.... 1414-en nincs opció ügyintézőt kérni, csak "Vandával" lehet beszélni és hiába mondom Vandának, hogy a műszaki ügyfélszolgálatot akarom, azt mondja, hogy ő fog segíteni és tök alap kérdések alapján akarja megoldani. Várnám, hogy rájön az "AI" hogy kapcsolni kellene egy élő embert, de nem ez történik, hanem egyszer bemondja, hogy újraindítja a router-emet és 15 perc múlva visszahív, hogy jó lett-e már minden. Semmi kérdés, hogy jó lesz-e így nekem vagy bármi, hanem bamm, restartolta a router-t, net nyilván elment, IP címet újat kaptam, természetesen a probléma ezzel nem oldódott meg, de kérdés nélkül kilőtte a netet nálunk Vanda.. Remek, nem tudja valaki, hogy milyen számon lehet direktbe eljutni a műszaki ügyfélszolgálatig?