Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

SZGB

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

SZGB eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Hívnám a műszaki ügyfélszolgálatot.... 1414-en nincs opció ügyintézőt kérni, csak "Vandával" lehet beszélni és hiába mondom Vandának, hogy a műszaki ügyfélszolgálatot akarom, azt mondja, hogy ő fog segíteni és tök alap kérdések alapján akarja megoldani. Várnám, hogy rájön az "AI" hogy kapcsolni kellene egy élő embert, de nem ez történik, hanem egyszer bemondja, hogy újraindítja a router-emet és 15 perc múlva visszahív, hogy jó lett-e már minden. Semmi kérdés, hogy jó lesz-e így nekem vagy bármi, hanem bamm, restartolta a router-t, net nyilván elment, IP címet újat kaptam, természetesen a probléma ezzel nem oldódott meg, de kérdés nélkül kilőtte a netet nálunk Vanda.. Remek, nem tudja valaki, hogy milyen számon lehet direktbe eljutni a műszaki ügyfélszolgálatig?
  2. Köszi a választ, megnéztem most és online port check-er szerint closed a port. Azt nem értem, hogy ha a port forward nem menne, akkor helyi hálózaton sem működne a távoli asztal, mivel külső IP-t írok be helyi hálózaton belül is. A router-ben pedig a Firewall-t LOW-ra állítottam, ami azt mutatja, hogy mind a LAN->WAN, mind a WAN->LAN irányban ALLOW minden port. Ezért gondolok valami szolgáltatói korlátozásra, ha egyáltalán létezik ilyen. (Emlékszem régen is volt valami ilyesmi, 10-15 évvel ezelőtt még az ADSL korszakban, hogy SMTP levélküldéshez be kellett telefonálni a telekom ügyfélszolgálatra, hogy engedélyezzék a 21-es portot, nincs valami ilyesmi is mostanság a Telekomnál?)
  3. Sagemcom F@ST5655 V2 routerem van, de nem sikerül beállítani a távoli RDP kapcsolatot. A port forward-ot beállítottam a 3389-es portra és az elméletileg működik is, mivel ha helyi hálózaton próbálok bármiről is a külső IP-re csatlakozni, akkor létrejön a kapcsolat, tehát elméletileg a router a forward-olást megcsinálja, mert a helyes lokális gépen kötök ki. A router tűzfalára gondoltam még, de azt totál LOW-ra vettem már és akkor sem működik. Az igazság az, hogy korábban működött (1-2 éve?), de nem nagyon kellett használnom, most viszont kellene és az istenért nem akar menni. Ami változott vagy változhatott azóta, esetlegesen valamilyen automatikusan letöltődő router firmware vagy valamilyen szolgáltatói korlátozásra gondolok, ami bejött időközben, lehet ilyen? Köszönöm előre is!
×
×
  • Új...