Akkor fussunk neki még egyszer, mert ha az alap felállás sem érthető, akkor esélytelen a megoldás, szóval...
Nem mobil eszközt írtam, hanem Windows op rendszert futtató tabletet, azaz tkp. pc, csak touch screen-es, azaz alap esetben nincs rajta billentyűzet és egér, de pl. u.u. Intel proci fut a belsejében, mint egy notebook-nál. Annyira mobil, mint egy laptop, azaz a hónom alá tudom csapni és tudom vinni magammal. Úgyhogy Android, meg iOS kihúzva, nem arről van szó az esetemben, de még Windows mobile, CE stb. sem volt említve a részemről.
Na ezen az eszközön van telepítve Chrome, Firefox, Edge, IE mint akár egy laptopon, asztali pc-n. Eddig ment is a böngészővel, de kb. 1 hónapja a címben szereplő hibaüzenet fogad, pedig nálam nem történt változás sem hardveresen, sem szoftveresen. Volt már minden hókuszpók, cache, cookie-k törlés, még böngésző újratelepítés is. Még az eddig használt eszközök is törölve lettek a beállításokban hátha, de nem hozott javulást. Kerestem a neten is megoldást, míg végül itt kötöttem ki, hátha a szakértők tudnak mondani valamit, de ahogy látom egyre kisebb ennek az esélye.