Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Topo

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Topo eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Szia Petra! Köszi a segítséget, valóban postai úton küldték ki a levelet, holott kifejezetten kértem a panaszlevélben, hogy email-ben válaszoljanak. És íme a válasz: "A megrendelést személyes ügyfélszolgálatunkon nyújtotta be. A személyes ügyintézés alkalmával hangfelvétel nem készül, így az irodában elhangzott tájékoztatást visszahallgatni nincs lehetőség. Vizsgálatunk során csupán adatbázisunk valamint az ügyintézéshez kapcsolódó dokumentumok alapján tudunk tájékoztatást nyújtani Önnek. A reklamált ügyintézéshez kapcsolódó, 2023. március 22-én kelt szerződés aláírásával Ön úgy nyilatkozott, hogy a szolgáltatásokkal kapcsolatban a megfelelő tájékoztatást megkapta és elfogadta. Fentiek alapján panaszát nem tartjuk jogosnak." Tehát a tanulság, hogy át lettem verve és nem tehetek semmit. 😡
  2. Hát az illetékes csoport nem sieti el a választ. Persze még van 1-2 nap a 30-ból, de azért nem gondolom, hogy 13 év után ez a megfelelő bánásmód. Nyilván ezt a hetet még kivárom, de egyre inkább úgy érzem, hogy évtizedes kapcsolatunk a végéhez közeledik.
  3. Telekom üzletben személyesen szerettem volna két előfizetésemnél hűségidőt hosszabbítani. Egyiknél rendben is ment minden, de a másiknál egy 10.000 Ft-tal drágább mobilinternet került beállításra. Sajnos aláíráskor a digitális táblán csak egy fehér mezőt láttam, azt nem, hogy mit írok alá. Másnap otthon láttam, hogy mi történt, hívtam egyből a Telekomot, de azt mondták mivel személyesen intéztem a dolgot nem jár a 14 napos elállási jog, és hangfelvétel sincs az ügyintézésről, így nem sokat tehetnek. Írtam egy panaszlevelet, ezen kívül tehetek még bármit?
×
×
  • Új...