Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Meulenberg Willem Antonius

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Meulenberg Willem Antonius eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. regelmatig, meestal in het weekend, valt de optische modem uit en ontvangt hij geen signaal van de serviceprovider. Ik las dit over de modem met de pc. Dan komt na de foutmelding de technische en dan is het modem opnieuw opgestart en zijn er geen zichtbare problemen meer. de laatste 2 maanden is het elke week zo dat het modem een of enkele keren voor kortere of langere tijd offline is. afgelopen weekend was er een kortsluiting op zaterdag, een kortsluiting op zondagochtend tijdens formule 1, nog een kortsluiting op zondagmiddag en nu maandagochtend de hele ochtend. Ik heb in dit verband nog een oproep gedaan. Ik denk niet dat ik op zoek ben naar een structurele fout. Het modem is al 1x vervangen en ook dat hielp niet. Na zijn bezoek 2 rondes geleden heb ik op verzoek van de technicus ook de switch verwijderd die in het netwerk zat. dat hielp ook niet. Hoe kan ik dit het beste aanpakken als ik een ernstige klacht indien? Ik wil bijdragen aan een betere service en een goed stabiel netwerk, technisch zit ik goed en wil ik helpen dit probleem op te lossen.
  2. rendszeresen, általában hétvégén, elromlik az optikai modem, és nem kap jelet a szolgáltatótól. Ezt a PC-vel olvastam a modemről. Aztán a hibaüzenet után jön a műszaki és akkor már újraindult a modem és már nincs látható probléma. az elmúlt 2 hónapban ez minden héten így volt, hogy a modem egyszer vagy néhányszor rövidebb-hosszabb ideig offline állapotban van. múlt hétvégén volt egy rövid kiesés szombaton, egy rövid kiesés vasárnap délelőtt a Forma-1 alatt, egy másik rövidzárlat vasárnap délután, most pedig hétfő reggel egész délelőtt. Ezzel kapcsolatban újabb felhívást intéztem. Nem hiszem, hogy strukturálisan keresnék a hibát. A modemet már 1x cserélték és ez sem segített. A 2 fordulóval ezelőtti látogatása után a technikus kérésére eltávolítottam azt a kapcsolót is, ami a hálózatban volt. ez sem segített. Hogyan kezelhetem ezt a legjobban, ha komoly panaszt teszek? Szeretnék hozzájárulni egy jobb szolgáltatáshoz és egy jó stabil hálózathoz, műszakilag rendben vagyok, és szeretnék segíteni a probléma megoldásában.
×
×
  • Új...