Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

tjanos

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

tjanos eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Üdv,   Azt szeretném megtudni, hogy miért kellett nekem 4 üzletbe bemennem, illetve 3-4 telefont megejtenem a T-home irányába mire 2-3 hónap késéssel megkaptam a beígért jóváírást. Illetve miért kellett nekem azt elviselnem, hogy szó szerint gúnyosan beszélt velem az egyik kolléga az Örs Vezér téren.    Illetve hogyan is vannak ezek a t-home partner üzletek. Szintén az Örs Vezér téren bementem Sugár-ban lévő T-home üzletbe, persze nincs kiírva, hogy partner üzlet lenne. Szóval sorbaálltam, vártam, majd azt mondja az ügyintéző, hogy sajnos nem tud segíteni, mert csak pertner üzlet. Majd átmegyek az Árkád-ba, ott is sorba állok és várok, ott azt mondja az ügyintéző, hogy fogalma sincs talán csak nem akartak velem foglalkozni, azért mondták ezt, mert egyébként ugyanúgy megtudták volna oldani a dolgot. Egyébként ebben az üzletben kaptam meg, hogy örüljek egyáltalán neki, hogy foglalkoztak előzőleg a panaszommal, mert csak "jótékonyság" címén kaptam meg. Továbbá itt is azt mondták, hogy majd következő hónapban menjek be, ha nem történt semmi...   Nem is történt semmi, így betelefonáltam, itt is azzal kezdték, hogy majd a következő hónapban... No itt már teljesen kibuktam. Én hány hónapig húzhatom így a számla befizetését, hogy azt mondom mindig majd a következő hónapban. (kivételesen nem engedtem lerázni magam, így mégiscsak sikerült elintézni a jóváírást. Csak az a gond, hogy erre rengeteg időm és energiám ráment, mert nem volt hajlandó senki sem intézkedni.)   Mégis mit lehet ilyenkor csinálni? Mindíg kérjek kártérítést és egyszer majdcsak megoldódnak időben a dolgok? Vagy felmondjuk a hűségidőt? Mert ugyebár jó ideig még köt engem a hűségidő, de azt senki sem mondta nekem, hogy a szolgáltatás díján felül még ennyi energiát bele kell majd fektetnem az egészbe...   (Ez a nagyon rövid változat, ahol kihagytam, hogy eredetileg 3-4 csapat jött ki bekötni a tv kábelt, mert benne volt, hogy elfelejtettek a főnöknek szólni, stb... A megrendelésben sem az szerepelt, amit kértem... stb... stb... Az eredeti kártérítésemet ezért kértem...)   Szóval a kérdés az, hogy mik a lehetőségek ilyenkor? Mit érdemes tenni, főleg ha nem akarom, hogy az időmet fölöslegesen rabolják.
×
×
  • Új...