Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

K. Lívia

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

K. Lívia eredményei

Új tag

Új tag (1/13)

  1. Márciusban hiba bejelentést tettem, mert néhány felvételt nem játszott le a septopbox többszöri újraindítás után sem. Kaptam is az SMS-t, hogy kivizsgálják és majd tájékoztatnak. Még aznap újabb üzenet jött, miszerint a Telekom által üzemeltetett készülékben hibát találtak, amit 24, de legkésőbb 72 órán belül elhárítanak. Én türelmesen vártam, miközben folyamatosan újra és újra ebbe a hibába ütköztem hónapokig. A nemrég kaptam egy újabb üzenetet, miszerint a hibát elhárították, de most sem tudok minden felvételt lejátszani, csak fekete töltőképernyő jön be a Felvétel lejátszása gombnál. Próbáltam várni, többször újraindítottam a készüléket, volt hogy egy héten mindennap próbálkoztam a lejátszással, de nem jutottam semmire. Mindeközben a teljes havi díjat ugyanúgy kellett fizetnem, holott nem is működött rendesen. A napokban végre időt tudtam szakítani és bemenni az üzletbe személyesen, ahol a hölgy azt mondta még aznap keresni fognak a szerelők és hogy érdemes ide a fórumra írnom, mert így tudják központilag kivizsgálni. Félig elégedetten jöttem haza, vártam, hogy hívnak az időpont egyeztetés miatt, majd kaptam az újabb SMS-t hogy a hibát megtalálták és elhárították, de azóta sem változott semmi!
×
×
  • Új...