Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Tóth-Sári Nándor

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Tóth-Sári Nándor eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. A robottal? Ugyan kérem! Egyértelműen nem lehet elintézni a kártya nélkül az adategyeztetést, mégis úgy próbálják beállítani, mintha lehetne. Két lehetőségem van: Vagy kiszerelem a kártyát, vagy megyek személyesen irodába. Telefonon , vagy cseten élő emberrel nem lehet kommunikálni. Még szerencse, hogy csak ez az egy kártyám maradt a Telekomnál! No ez sem sokáig!
  2. Tisztelt szakértő! Az ön által megadott számon ez nem végezhető el. Ugyanis miután megadom a telefonszámot, arra küldi el a kódot, amit vissza kellene olvasnom-. Így ez nem megoldható. Ezt soha senki nem próbálta ki? Miért hirdetik, hogy meg lehet csinálni, amikor nem lehet?
  3. Sajnos élő emberrel nem tudtam beszélni telefonon, a robot meg nem érti, hogy mi a gondom! Vadkamerában van az egyeztetni kívánt kártya. Van Telekom fiókom is, ahol ez a kártya szerepel. Mégsem tudom elvégezni az adategyeztetést, holott azt írják, hogy van rá mód ebben az esetben is. A kapcsolattartó telefonszámomra, és e-mailben is kaptam az értesítést, de úgy tűnik, hogy a kártya kiszerelése nélkül nem enged egyeztetni. A *****fonnál ez minden további nélkül megoldható. Itt vajon miért nem, vagy ha igen, akkor mit kell tennem?
×
×
  • Új...