Egy Alcatel Idol 3-asról van szó, ami online kedvezményben van, ezért szeretném online megvenni, más esetben rég bementem volna már a boltba megvenni. A megrendelés a legvégső fázisban akad meg, amikor már a kosárban lévő termék vásárlását szeretném a megrendelés gombbal véglegesíteni. Többször próbálkoztam a sima ügyfélszolgálatnál, sokat nem tudtak segíteni, tehát, ha rajtuk múlna a probléma sose lenne megoldva. Szerencsére sikerült a vip/dolgozói ügyfélszolgálat számát megszerezni, mert ők már kicsit konstruktívabban álltak a problémához és hibajegy feladásával átadták az esetet a műszakiaknak. Ez két napja volt, sajnos azóta sincs megoldás, viszont legalább már valami történt. Az egészben igazából a teljes rugalmatlanság a problémám, nyilván megesik, hogy hiba van a rendszerben,amivel nincs is semmi gond, de ezzel, ahogy kezelik már van. Nemes egyszerűséggel adhatnának egy kupont vagy vásárlási utalványt akkora értékben, amennyi az online kedvezmény, én nagyon szívesen bemennék a boltba és mégvenném a telefont és vége is az ügynek. De persze ezt nem engedi a rendszer..