zsalanorbi

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

zsalanorbi a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Egy Alcatel Idol 3-asról van szó, ami online kedvezményben van, ezért szeretném online megvenni, más esetben rég bementem volna már a boltba megvenni. A megrendelés a legvégső fázisban akad meg, amikor már a kosárban lévő termék vásárlását szeretném a megrendelés gombbal véglegesíteni. Többször próbálkoztam a sima ügyfélszolgálatnál, sokat nem tudtak segíteni, tehát, ha rajtuk múlna a probléma sose lenne megoldva. Szerencsére sikerült a vip/dolgozói ügyfélszolgálat számát megszerezni, mert ők már kicsit konstruktívabban álltak a problémához és hibajegy feladásával átadták az esetet a műszakiaknak. Ez két napja volt, sajnos azóta sincs megoldás, viszont legalább már valami történt. Az egészben igazából a teljes rugalmatlanság a problémám, nyilván megesik, hogy hiba van a rendszerben,amivel nincs is semmi gond, de ezzel, ahogy kezelik már van. Nemes egyszerűséggel adhatnának egy kupont vagy vásárlási utalványt akkora értékben, amennyi az online kedvezmény, én nagyon szívesen bemennék a boltba és mégvenném a telefont és vége is az ügynek. De persze ezt nem engedi a rendszer..
  2. Tényleg? Erre nem is gondoltam! De nem hiszem, hogy egy amugy is magasan árazott szolgáltatás esetén a 'van ilyen' elfogadható válasz.
  3. Csütörtök óta próbálok folyamatosan megvásárolni egy szimpla telefont egy szimpla készükélcserével, de úgy tűnik ez túl nagy feladat a Telekom számára. Semmi probléma ha néha hiba van a rendszerben, de talán azt már nem kéne nyugalommal elfogadni, hogy napokon keresztül nem lehet vásárolni online. Persze a kedvezmény csak így érhető el, segíteni nem tud senki, várjak türelemmel. Igen, egy ideig van türelem, de nem végtelen.