Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Tóth Szabolcs

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Tóth Szabolcs eredményei

Új tag

Új tag (1/13)

  1. Tisztelt Cím! Egy új bekötés megrendelés igényét adtam le 2023 december 16-án. Voltak is kint a szakemberek, akik megállapították, hogy szolgáltatói hiba révén Társaságuk a szomszédos telekre állt be védőcsővel. Említették, hogy a szomszédos telek felásásával lehetne megoldani a problémát amit nekem kellene elvégezni. Hozzátették, hogy egyértelműen szolgáltatói hibának köszönhető az, hogy a szomszédos telekre került bekötésre az Önök védőcsője. Ez elfogadhatatlan! A kerítésem előtt megy egy hírközlési aknájuk amiben 4 db üres védőcső megy, ami összeköttetésbe van az Önök központjával, magyarán egy új bekötést tudnának létesíteni (5m) anélkül, hogy a szomszéd telkét az Önök hibájából kifolyólag fel kellene ásnom cirka 30 m-en. December óta húzódik ez az ügyintézés 2024 február 18-án újra elindítottam ügyintézőjükön keresztül az igényemet 2024 február 19-én jött az értesítés, hogy műszaki okok miatt nem tudják teljesíteni megrendelésemet! Felvettem a 1414 telefonszámon ügyintézőjükkel a kapcsolatot, aki felvázolta, hogy a szomszédos telek felásását javasolta kollégájuk, aki szintúgy belátta a helyszínen, hogy ez egy szolgáltatói hiba, hiszen a telkemre kellett volna létesíteniük egy új bekötést! Kérem adjanak magyarázatot milyen lehetőség van arra, hogy lassan 3 hónap után megtudjon valósulni az, hogy a megrendelt szolgáltatásomat használni tudjam?????? Természetesen tovább fogom göngyölíteni a történetet és hivatalos útra fogom terelni amennyiben nem születik normális megoldás ezen problémára!
×
×
  • Új...