A probléma február 2-3 óta áll fent. Jellemzően a Cloudflare mögötti oldalakat érinti, de ma már ott tartunk, hogy kb minden reggel újra kell indítanom a routert is, mert semmilyen oldal nem képes betölteni, folyamatosan az jön be, hogy a kapcsolat időtúllépés miatt nem érhető el. Aztán türelmesen várnom kell úgy 1-2 órát, mire normalizálódik a helyzet, de ezt pár napja MINDEN reggel el kell játszani.
1-2 hete jeleztem a problémát az online hibabejelentően, a mai napig nem jött válasz még arra sem, hogy a bejelentés be lett fogadva, vagy rögzítve lett a rendszerben.
Más szolgáltatónál ez a probléma nem áll fent, csak és kizárólag a Telekom ügyfeleit érinti. Ezt több ismerősöm megerősítette, sőt én is tapasztaltam, amikor február 2 után máshol interneteztem. Jó lenne, ha valami érdemi előremozdulás történne magyar vagy német oldalon, ha mint fizetős ügyfél kérhetem.
Köszönöm!