Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Szirbek Kristóf

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Szirbek Kristóf eredményei

Új tag

Új tag (1/13)

  1. Kedves Telekom és olvasók! A következő történt velünk, családi csomagunk van. Bementünk apukámmal tegnap a Telekomba egy új készülék vásárlása folytán, ugyanis a mostani készülékem elromlott. Találtak egy hibát a csomagunkban, miszerint az én lakásomban (már külön élek) a routert ki kell cserélni egy újabb verzióra. Mondta az ügyintéző, ennek fejében nem tudjuk átvenni a telefont, mert a GLS fogja kihozni az új Routerrel együtt (???). Már ez is kicsit érdekes volt, ugyanis csak apukám személyiével és lakcímkártyájával lehet átvenni, ami konkrétan ki volt téve az asztalra az ügyintézésnél, mégsem hozhattuk el a készüléket. Ezek után, miután apukámnak be kellett hozzám utaznia, csak hogy átvehessük a csomagot, a telefon nem volt benne csak a Router - mint kiderült, csak akkor kapjuk meg a telefont, ha be van kötve a Router. Ez esetben az egész folyamatot újra végig kell csinálni, hogy kellenek ismét az iratai, ismét várni kell a készülékre és ráadásul erről az ügyintéző egyáltalán nem tájékoztatott minket. Emellett a régi készülékemet már nem tudom használni és nagyon fontos lenne a munkámhoz az új készülék. Mindeközben egyébként a Telekom, ahova bementünk, nagyjából 10 percre van tőlem, így teljes mértékben értelmetlen, hogy miért kell GLS-t használni készülékek átvételére - ez Önöknek is többe kerül és nekünk is több nyűg. Nagyon csalódott vagyok, hogy így alakult! Tudom, valószínüleg semmi változást nem érek el ezzel a bejegyzésemmel, de ha valaki mégis ránézne kérem vesse fel valamilyen megbeszélésen, hogy ezen a folyamaton vagy változtatni kellene vagy megfelelően tájékoztatni az ügyfeleket erről. Köszönöm!
×
×
  • Új...