Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Prism

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Prism eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Nem is értem miért nem tudják javítani, egyik legnagyobb ISP, illetve kaptak már minden logot, winmtr, pingplotter, traceroute, mindent is, ez már egyszerűen szánalmas
  2. Érzem igen, szüleim azóta telekomosok mióta létezik itt, de már nagyon azon vagyok hogy bemegyek és mondom hogy szia, lehet kikötni ezt innen, nem hiszem el hogy nem tudok kódolni sem, mert nem érek el semmit amit akarok, discordon keresztül kommunikálok a fejlesztői barátimmal, és azon belül patchelünk, de nem tudok semmit csinál mert 20perce tölt maga az app...
  3. Elég vicci, valóban. Konkrétan csak 0:00 és 11:00-ig tudom hasznáni a discord-ot körübelül, aztán az is csoda ha az app betölt
  4. Sziasztok, Az elmúlt 1-2 hónapban számos problémát tapasztalok a Telekom szolgáltatásával kapcsolatban, különösen a Discord használata során. Hajnal 1 és reggel 5 óra között még stabil 20 ms körüli pingem van, de napközben ez 200 ms körülire nő, ami használhatatlanná teszi a szolgáltatást. Felvettem a kapcsolatot mind a Telekom ügyfélszolgálatával, mind a Discord és más külföldi szolgáltatások támogatásával. Egyértelművé vált, hogy a probléma a Telekom hálózatában van. A Discord weboldala gyakran 20 perc után sem tölt be, és a kliens alkalmazás is órákig tart, mire használhatóvá válik. Még ha be is tölt, a képek, videók és üzenetek sokszor nem jelennek meg. Több játékkal kapcsolatban is hasonló problémák merülnek fel. A pingem folyamatosan 120 ms körül mozog, és gyakoriak a ping kiugrások. A speedtest.net tesztjei során ugyan 18 ms körüli eredményeket kapok, de ez csak a legközelebbi szerverre vonatkozik, és nem tükrözi a valós helyzetet. Több barátom is hasonló problémákat tapasztal. A legtöbben Telekom előfizetők vagyunk, és mindannyian ugyanazokat a gondokat észleljük: magas ping és instabil kapcsolat. Nem értem, mi történik, de remélem, hogy a Telekom hamarosan megoldja ezeket a problémákat, mert jelenleg élvezhetetlen bármit is csinálni.
×
×
  • Új...