crepleewolf

Tag
  • Tartalmak

    34
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit crepleewolf posztolt


  1. Az nem lehet digitális,ugyanis 12 éve nem váltottam telefon csomagot,és nem is jelezték,hogy digitális lenne.

    Mondjuk telefon vonal van,de telefon készülék 5 éve nincs,amikor meguntam a sok bejövő reklámhívást,és kihúztam az elosztóból. :D

    Ezt a pórbát meghagyom a szerelőnek,vagy ha elmenne ismét a net,akkor teszek egy próbát.


  2. Remélhetőleg hétfőn jön a szerelő,akkor beméretem vele a vonalat.

    Addig itt van amit kértél:

    Link Status Up
    Modulation Type VDSL2
    Actual Rate(Up/Down) 7712/55142 kbps
    Attainable Rate(Up/Down) 32535/57467 kbps
    Noise Margin(Up/Down) 19.6/6.2 dB
    Line Attenuation(Up/Down) 25.8/21.1 dB
    Output Power(Up/Down) 9.6/14.3 dBm
    Data Path(Up/Down) Interleaved/Interleaved
    Interleave Depth(Up/Down) 61/233
    Interleave Delay(Up/Down) 1/8 ms
    INP(Up/Down) 1/1 symbols
    Profile 17a
    LinkEncap G.993.2_Annex_K_PTM
    CRC Errors(Up/Down) 0/34314
    FEC Errors(Up/Down) 214/6208208

  3. Ma reggel visszajött a net,remélem kibírja hétfőig.
    addig is egy érdekesség :
     
    Actual Rate(Up/Down) 7712/55142 kbps
    Attainable Rate(Up/Down) 32562/55017 kbps
     
    azt nem értem,hogy ha ez a max,miért érhető el a 100 megás csomag,ha csak 50-et tud a hálózat?
    és a 15 megás feltöltésem miért csökkent le ennyire?
     

  4. 1 órája, btz írta:

    @crepleewolf

    Üdv! 

    Sajnos a leírtak alapján nem derül ki, hogy a HGW vagy a vonal hibájáról van e szó.

    Ha tapasztalod a hibát mindenféleképp minél hamarabb vetess fel hibajegyet róla a hibabejelentőn. 

    Ha kijön valaki, akkor mindenféleképp jelezd, hogy nem az első eset, mindenképpen mérjen rá a vonalra. 

    Délbe jelentettem,csak kíváncsi vagyok,volt e már másnál is ilyen,és el lehet e hárítani a hibát önerőből,vagy mindenképp kell a szervíz.


  5. Sziasztok.

    Hétfőn cserélték ki a működő ZTE modememet egy ugyanolyan ZTE modemre,mivel díjcsomagot váltottam felfelé.

    Este elment a net,én meg türelmesen vártam,hátha központi a hiba.Mivel másnap estig semmi nem változott,így jelentettem a hibát.Tegnap kint volt a szerelő,persze időközben megjött a net.Nem csinált semmit,beírta,hogy hiba elhárítva.

    Ma reggel ismét elment a net,a jelenség ugyanaz.A modemen folyamatosan villog az Access led,és nem csatlakozik fel.

    Ez modem hiba lenne,vagy központi hiba? Esetleg a kiinduló pont és a végpont között lehet valahol hiba?

    Azt elfelejtettem leírni,hogy amíg volt net kapcsolat,a speedtesten mért letöltési sebesség maradt a régi,viszont a feltöltési sebesség a negyedére csökkent.


  6. 35 perce, Zsiga70 írta:

    Olvasom a kommenteket ki mennyi időt várt már eddig,akkor nekem igazán ráérős az ügyem.16. napom telik még hogy kértem a gyorsabb netet.Technikai akadálya nem lehet mert most húzták be idén az optikai kábelt és akkor adtak új routert is hozzá.Valószinű a szakemberek "gyorsaságán" múlik minden amitől félek picit.A szolgáltató már tanú bizonyságot tett 1* a rugalmasságukról,remélem most ügyesebbek lesznek.

    Nálam másnap már átállították a díjcsomagot,csak arról feledkeztek meg,hogy a 10 éve adott modem nem jó a vdsl-hez,így most másik mobilszolgáltató netjéről csigulok,és várom,hogy küldjenek cuccot,mert így van gyors net,csak használni nem tudom. :D


  7. 7 órája, btz írta:

    3-5 év alatt az ilyen cuccokban elromlanak a kondik, ha nincsenek újrakondizva akkor tönkremennek sajnos, van hogy az adapterük romlik el. Ezeknek a routerek, modemek ilyek, bár nem egyszer hallottam olyant is hogy 7-8 évig tökéletesen működőképes volt egy egy darab. Nekem átlagban 5 évig bírták a modemeim, routereim. 

    az lehet,de nem egyszerre kettőben.

    bejelentettem a hibát,hibajegy megvan,most várom a fejleményeket.


  8. Épp most, btz írta:

    @crepleewolf

    Ezt tőlük kéne megkérdezni, hogy miért nem tudják. Mint írtam, az én esetemben minden tudtak, minden úgy ment, ahogy annak kb általában menni kell. Lehet hogy egy újoncot fogál ki, aki nem volt annyira képben ezzel azzal, mondjuk ez nem mentség, de ilyesmi is előfordulhat. Ezért is mondom hogy hívd fel újbol őket, hátha ezúttal egy tapasztaltabbat fogsz ki.

    jó,felhívom őket.

    amúgy az a noname fehér modem kb 7 éve már csak füstgenerátornak jó.

     


  9. 12 órája, btz írta:

    @crepleewolf

    Szerintem lemaradt az üzenet eleje.

    Ez érdekes, hogy csak ennyi volt a közlése az ügyintézőnek. Mindenképp hívd fel őket akkor, hogy hozzák azt a HGW-t.

    VDSL csak nagyon kevés helyen érhető el,nálunk pl nem.

    ha az 50 megás net vdsl,akkor miért nem tájékoztatnak róla,hogy nem érhető el?

    miért van kirakva hogy elérhető,mikor nem elérhető?

    és miért nem tájékoztat az ügyintéző,mikor megköti a szerződést?

     


  10. 21 perce, btz írta:

    @crepleewolf

    Elvileg tudni kéne nekik, hogy milyen eszköz van nálad kihelyezve, ha az ő tulajdonuk. Nekem is nem rég rakták át a vonalamat vdsl2 technológiára. A vdslesítés úgy történt, hogy kijött a technikus vdsl2 képes Speedport Entry 2i készülékkel, mobilon felhívta a kollegáit, hogy adsl2+ ról váltás vdsl2-re, megvárta, hogy világítson az összes led, a tabletomon elindítsak a böngészőben egy oldalt, aztán viszont látásra. Nálad is így kellett volna, hogy történjen. Kérdezz rá a 1412-n, hogy hol van a szolgáltatás használatához szükséges eszköz? Szándékoznak e küldeni vagy elfelejtették... Stb...

    De abból hogy a dlinken folyamatos világító dsl led lámpa van, én arra következtetek, hogy nem biztos hogy áttraktak még vdsl2-re. Az ügyintéző mit mondott, hogy fog lezajlani a váltás? Engem pl minden folyamatról tájékoztatott az ügyintéző. Az új technikai eszköz elhelyezésének szükségességéről pedig kiemelten beszélt.

    ügyintéző : 48 órán belül aktiváljuk.

    mai sms : érdeklődhet,üdvözlettel telekom.

    érdekes sms,fogalmam sincs,hogy miről érdeklődjek?


  11. Épp most, btz írta:

    @crepleewolf

    Ezekkel nem is fog menni a vdsl2 technológiával nyújtott internet. Ehhez vdsl2 képes eszköz kellene. Bár ha áttraktak vdsl2-re már, akkor furcsálom hogy miért világít a dsl led a modemen. Nekem is van ilyen dlink modemem, majd letesztelem, hogy vdsl2 vonal esetén világít e a dsl led, de én arra tippelek, hogy nem kéne neki.

    szerintem azt a telekomnak kéne tudni,hogy milyen modemet adott nekem 2006-ba az akkori t-online.

    igaz azóta már beszereztem 4-et,biztos ami biztos.

    viszont ha más technologia,akkor ezt nem kellene a vevő tudomására hozni,hogy modem csere is kell?

    elég ha a nyakába sózunk valamit,és használja ha tudja?

    vajon a fogyasztóvédelem ehez mit szólna?

     


  12. Ekkor: 2015. 11. 22., Horatius írta:

    A szerelőkből mint írtam sajnos sok dolgot nem lehetett kihúzni, aminek az okát nem ismerem, talán központi utasítás. Így az sem derült ki számomra, hogy az oszlopokon milyen kábelekre cserélték a régieket (lehetséges, hogy optikai, ehhez nem értek, így ránézésre nem tudom megállapítani), de azt lehetett látni, hogy minden régi kábelt leszereltek és újat tettek fel az egész környéken. Az oszlopokról a családi házakba beérkező kábelek természetesen maradtak a régiek mindenhol, azaz koax kábel. A szerelők annyit közöltek, hogy ezzel mindenki jól fog járni, mert gyorsabb lesz a net. Ehhez képest sajnos sokkal instabilabb a terhelt időszakokban, ami a régi kábeleknél nem állt fent.

    Gondolom leszerelték a jó minőségű kábelt,és tettek fel egy selejtet. :D

     


  13. Azért,mert a telekom képtelen azt a sebességet biztosítani,amit ígér.

    Beígéri a 20 megát,majd mikor bekötötték,biztosít max 10 megát,azt is darabosan,arra figyelve,hogy a garantált 1 mega meglegyen.

    A lényeg,hogy fizess jó sokat,mert az igazgatóságnak kell a prémiumra a lóvé.