Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

DZoltán

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

DZoltán eredményei

Tudóspalánta

Tudóspalánta (3/13)

  1. DZoltán

    Esim

    Szia, Rita! Na végre! Így már tiszta sor. Mobillal applikáción keresztül próbálkoztam, böngészőből meg PC-n. Köszönöm szépen a segítséged. Vendégem vagy egy kávéra Zoltán
  2. DZoltán

    Esim

    A Telekom app > mobil > sim beállításai menüben nincs esim-re váltás lehetőség/menüpont stb. (nem jelenik meg ilyen lehetőség). Az online felületen pedig inaktív az "esim-re váltás" gomb.
  3. DZoltán

    eSIM

    Sziasztok! Ezt nem kellene kommunikálni??? Már vagy egy órája próbálkozom eSIM-re váltással, mondom ennyire ***** nem lehetek! Appban nincs ilyen opció, online pedig inaktív az eSIM gomb. Köszönöm. Ja és chaten csak annyi infót tudtam meg, hogy a chat-es felületen keresztül szünetel az aktiválási lehetőség (visszaélések???), próbáljam appban vagy online! Szép napot mindenkinek! Zoltán
  4. DZoltán

    Esim

    Szia! Én most váltanék eSIM-re, problémába ütköztem és infókat gyűjtenék, itt mi volt a kérdés? Zoltán
  5. DZoltán

    email küldés hibe ismét

    Alul a "kapcsolat"-nál az privát? Vagy a "Telekom szakértő" profilnál az üzenet küldés?
  6. DZoltán

    email küldés hibe ismét

    Sziasztok! Csatlakoznék az előttem szólóhoz. A probléma nálam is fenn áll. Kimenő levelet az "új" Outlook (Windows10) nem küldi el. A bejövőket azt megkaptam. Próbálkoztam volna, hogy újra beállítom a fiókot. Töröltem a melévőt, de a hitelesítéshez használt jelszavamat (Windows mail) már elfelejtettem.
×
×
  • Új...