Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Limo53

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Limo53 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Most már alapból nem bízom a szolgáltatóban. Mindenképpen meg fogok válni ettől a szolgáltatótól. Az erdeti szerződés kondíciók alapján hajlandó vagyok kifizetni az eddigi szolgáltatást és utánna szereljék le, vigye a kábelt.IPTV+HD(1700.Ft/hó---Internet XXL 2110. Ft/hó--- Telefon 225.Ft/hó. Ez volt a megállapodás. A telefont nem használtuk, mert 30.Ft/perc tarifával inkább mobilról telefonálunk. Ezek után 6115.Ft-ot számláztak, majd 5615.Ft
  2. Telekomos szolgáltatással,pontosabban a számlázássak kapcsolatos átverésről szeretnék szólni. 2015. április közepén kötöttem szerződést, április 23.-án telepítette a szakemberük a szolgáltatást. Tudom, hogy a városunkban sokan estek ebbe a csapdába. A szolgáltató újnak számít a településünkön. Telefonon kötöttem szerződést,mert a csomag ajánlat az előző szolgáltatóénál jobb volt. Az igéret szerint 6 hónapig X összeg, a hetedik hónaptól a duplája, de még ezzel együt is az előző szolg tarifa szinje alatt marad. Meglepődve tapasztaltam, hogy teljesen eltérő tarifa számlát kaptam már az első teljes hónapra. Az előző szolg 7200.Ft/ hó volt, az új jelenlegi szolgáltató pedig alapból 6115.Ft-os számlát küldött. Természetesen azonnal reklamáltam, nem telefonon, mert azt úgyis letagadják levelet írtam. Még nem kaptam választ. Ismerősöm azt mondta, hogy őt is becsapták. A reklamációját elutasították. Én nem fogom ennyiben hagyni.Már a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordultam és várom hasonló becsapott egyének jelentkazését is, hogy nagyobb csapattal tudjunk a szolgáltató ellen fordulni.
×
×
  • Új...