gizella

Új tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

gizella a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Sajnos nekem is az a tapasztalatom nagyon rossz a webes felület . 2015 oktober 26 án kötöttem egy szerződést és azóta nem tudom elérni a szerződésemet - nagyon fontos lenne, mert kellene a másolata egy ügyintézéshez és már legalább másfél hete nem tudom hogyan oldjam meg - legalább 2szer telefonáltam 3 levelet írtam semmi -csak egy másolatra lenne szükségem-közben zaklatnak telefonon a másik ügyben de mikor küldöm a másolatot. Valahogy az az érzésem - ez nem EGYÜTT VELED- hanem inkább ELLENED. az:*********
  2. hello köszönöm most már igy tisztában látok Ez a változást valamilyen törvény vagy pénzügyi szabályozás írja elő vagy a szolgáltató jogköre.
  3. 2015.09.15-én kaptam felszólítást, hogy nem érkezett meg az internet szolgáltatás díja-megnéztem és valóban késedelmesen utaltam 09.-12-én. 2015.októberben is kaptam egy felszólítást- akkor okt. 12-i dátummal az összeget okt 12-én utaltam.A folyószámlám terhelése mindkét esetben 12-i nappal történt. A feldolgozás önöknél a második munkanapon történik- ha a bank nem irja jóvá a felszólítás előtt akkor kiszámlázásra kerül a felszólítás dija ami elég magas. tehát mindenért a fogyasztó a felelős - utaljon időben -igen de... A felszólítás automatikusan történik ha a bank nem irja jóvá időben vagy önök nem dolgozzák fel megvan a felszólítás.A számlázás mindig változik nem egységes mindig más a határidő.A folyószámlámon mindkét esetben a terhelés 12-én volt nemez lenne a mérvadó?