Krlyflds

Új tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Krlyflds a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. 2015. október 16-án lejárt a 2éves hűségidő és személyesen mentem be az egyik t-pontba, ahol a Hoppá előfizetésemet további 2 évvel meghosszabbítottam. Otthon vettem észre, hogy az eddig a készülékemen a hívó fél száma nem jelenik meg. Utánanéztem és kiderült, hogy az új díjcsomagból ezt a szolgáltatást kivették (erről az ügyfélszolgálatos elfelejtett tájékoztatni). A szolgáltatást 2015. október 17-én online megrendeltem (203,- Ft/hó) , amit visszaigazoltak 2015. október 19-én., azzal, hogy 72 órán belül élni fog a szolgáltatás. Nos most december 1-én még mindig nem működik. Többször telefonáltam és az ügyfélszolgálaton személyesen is voltam (3 szor is talán) A válasz minden esetben az volt, hogy az informatikusok dolgoznak az ügyön, de meddig kérem!! Már nem tudom, hogy hova forduljak, az illetékesek az ügyfél azonosító alapján vissza tudják követni korelőzményeket (hangfelvételek, stb.) Engem nem érdekelnek a magyarázatok, megoldást kérek.