natomail

Új tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

natomail a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Semmi baj nincs a csomagommal. Nem centizgetem, de azért szoktam követni (szeretném követni) mivel szeretem tudni hol tartok és mivel nem korlátlan a pénzösszeg amivel rendelkezek :D (sajnos) így már előre szeretem tudni a kiadásokat és aszerint osztom be a havi pénzösszeget. Így váratlanul ért a "kéké szám" miatti többlet költség. A rendszerük előreszámlázná akkor is ennyi lenne csak akkor nem érne meglepetés.
  2. A probléma az volt, hogy az egyenleginformációban a vezetékes hívásom ami mondjuk 30 perc a kék szám mondjuk 20 perc esetén a rendszerük 50 percet mutat ami így nem igaz. Innentől nem tudni hány perc az ami a lebeszélhető és hány perc ami nem és itt volt nálam a hiba. Mivel nem jegyzetelem a hívások után, hogy volt 10 perc kék szám majd pár nap múlva 5 perc kék szám így később az összetett vezetékesből nem lehet kiszámolni és a rendszer már nem a pontos egyenleget írja ezért is mondom követhetetlen. Gondolom ezzel mindenki egyetért és más is így tapasztalja. Érdekes, hogy a következő hónap 2.napján már írják is a fizetendőt ebből gondolom nem lenne nagy erőfeszítés ezt folyamatosan közölni az egyenleginformációs felületeken. Érdekes az internet adatforgalomról tud pontos információt adni. Vagy ez csak azért működik, mert nincs túlforgalmazás?
  3. Ez a felhasználók félre tájékoztatása. Nekem például a vezetékes hívás lebeszélhető a havidíjból , de a kék szám nem. Az egyenleginformációs rendszerük a kék szám hívását a vezetékes hívásokhoz hozzáadta így semmit nem láttam ebből és én még úgy gondoltam ( jogosan ) , hogy még a havidíj alatt vagyok és a számla nem lesz több mint a havidíj. Nagyot koppantam mikor kb. 2 e. Ft rá kellett fizetnem. A kék szám (helyi hívás irány) hívását sehol nem említik a tarifacsomagban ( Hálózaton belüli, más belföldi mobil és belföldi vezetékes hálózatok előfizetői felé indított hanghívásokra használható fel. ) és annak percdíját mivel ez magasabb jóval mint a jelen percdíjam.
  4. Tisztelt Telekom ! Nem tudom, hogy az applikáció hibás vagy az egyenleg információs rendszerük, de nekem azt írja, hogy aktuális egyenleg ami a telefonálást mutatja ez így rendben is van, de lehetne még egy olyan is, hogy lebeszélhető még x ft és még egy ami a havidíj összegét is tartalmazza ( tehát a fizetendő összeget ) és ezt egész hónapban írni kellene így mindig pontos és megbízható egyenleget tájékoztatna a rendszerük.